• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Capiche: Det där är ju så solklart som det kan bli! GRATTIS!! <3

• Helenmedh
    Ankena skrev 2012-08-15 22:18:12 följande:
    Kan ni inte hjälpa mig vilka metoder jag ska ta till nästa månad?
    Bisolvon? Vilka vitaminer? Krämer? Ställningar? Dricka? Äta?

Hjäääääääääääälp!    
    Skaffa en valp.

Haha det gjorde vi och tre veckor senare var jag gravid. Helknäppt.. Men antar att den tar så mycket tid så man tänker inte på samma sätt.. Vi låg en gång runt äl denna månad och det tog sig.. Alla andra månader har jag stressat, testa ältest, ätit vitaminkvinna, folsyra, borago och druckit grapejuice. Maken har ätit rosenrot och multiman.

När vi skaffade valpen föll tankarna åt sidan liksom och ja.. Gravid är jag ju :O 
    14 månader och allt som behövdes (kanske) var att sysselsätta sig med annat.. Svårt, jag vet, hatade när andra sa det till mig men det kanske funkar?  
  • Helenmedh

Ser att ni pratar om tls tester.. Det översta är på bim-5 och det understa är bim-1. Såg på bim-5 mycket svagt så tog digitalt.  Visade Gravid 1-2. 

Tror att tl har tagit bort färg i testerna eftersom många har fått spök på dom, därav att det är så svagt..

• Helenmedh
    Mini Léonie skrev 2012-08-24 13:54:59 följande:
    Trixxy jag frågade tidigare om du sökt gyn och det har du inte gjort. "måla inte fan på väggen" utan ta tag i det istället
    Mini Hur är det med dig då? Går allt bra med magen? :)
  • Helenmedh

Voochdu: det ser ju onekligen väldigt lovande ut men med tanke på Trixxys och Knastens tester så vettesjutton ObestämdJag hoppas såklart för din skull Solig

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester