• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: Jag ser!  

Alex: Självfallet kan det vara gravidtecken Men personligen så har det där just uppstått för mig och jag är i vecka 8.. Innan jag plussade kände jag ingenting.. :/ Men nu har jag värmesvallningar utan dess like, spyr jämt, kaffe smakar surt, alltså bokstavligt.. Som om någon lagt i citron.. Ömma tuttar fick jag förra veckan, finnar och fett hår.. Och matlusten är obefintlig, får peta i mig mat, har gått ner fem kilo..

Alla dessa symtom kan säkert komma tidigt men för mig som sagt så kom dom kanske förra veckan.. Innan mådde jag som en prinsessa
    Håller tummarna för dig! 

• Helenmedh

Tesslihten: såg att du undrade ang X. Jag var i exakt samma sits, dom såg något på min vänstra äggstock och något i livmodern och valde att operera för att utesluta X. Jag frågade va som kunde hända med fostret om det nu var i livmodern. Ingenting fick jag till svar.

Det visade sig att fostret låg i livmodern och fyra veckor efter fick jag mf. Fostret var då lika stort som det var när jag opererade mig. Operationen hade alltså avstannat graviditeten.. Vill inte skrämma dig men skulle jag fått välja hade jag ju valt att vänta en vecka för att se ordentligt om det vuxit till sig i livmodern. Inte opererat på spekulationer...

• Helenmedh
    TessLiihten skrev 2012-09-13 21:10:26 följande:
    Helenmedh: jag vet. Min kompis sa att dem inte får göra en op om dem inte är säkra eller om man inte blöder så får dem inte förs det. Ich jag trodde att man hade ont konstant och blödde hela tiden. Jag har varken ont eller blöder nu. Har inte haft blödning nu. Var bara det jag hade innan och hon såg ingen blödning när hon undersökte mig. Och har inte alls ont nu. Det kan väl inte bara gå över så
    Jag blödde inte heller.. dom såg som sagt något litet litet i livmodern och något större i äggledaren.. Mitt Hcg var på 2000 då, v 5+4.. Jag hoppas verkligen att det går bra för dig  
  • Helenmedh

Knasten: mitt var mycket svagare än dina och jag är ju gravid. Jag kan ge min högra hand på att du är preggo nu!!

• Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-09-14 10:37:40 följande:
    Helenmedh: då blir du nog amputerad inom kort ;))
    Bullshit!  

Detta var ju mitt och jag är så jäkla gravid det bara går.. Ditt är bra mycket starkare!

• Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-09-14 20:15:38 följande:
    haha tydligt det;)

tar MIG friheten att lägga upp bilden på dem digitala från knasten
    det översta idag, den understa från äl+9

Visst är det skillnad? 
    och visst är du gravid PUNKT;)

Alla jävla gånger att det är skillnad!  
    Det är väl precis på gränsen för att få gravid knasten för visst tusan ÄR du gravid! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester