• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop: Åhh vad kul! Önskar dig och liten all lycka!

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-09-05 17:10:02 följande:

FLIKKAN: TESTAT IDAG????

asså va fan. vilka ha 120803 i lot nr på TL???? ger det spök???

såhär såg dagns test ut. jag ska lägga ihop en bil med den ag tog för 2 dagar sedan. tycker den är starkare idag. va fan, snart äl eler grav? nån mer som ser.

3:e gången jag frågar. äl. kan det stickas/huggas i ljumsken, äggstockstrackten??       

jag hade de lotnummret och fick samma. Jag fick ju gravid på digitalt  
    Dock verkar det vara lite färg i just dom testen för mina blev inte starkare fören någon dag innan bim och nu är teststrecket starkare än kontrollstrecket Solig 
  • Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-09-05 18:38:12 följande:

Här var mitt första positiva med LOTnummer 120803 och gravid är jag ju
    äl+9
  • Helenmedh
    Flikkan skrev 2012-09-05 19:02:05 följande:
    Som sagt så blev det inte så mycket stegring på mina heller förens efter bim. Tror det är mindre färg i dom nu.. 

Nu i vecka sju ser det ut såhär :)

• Helenmedh
    TessLiihten skrev 2012-09-09 13:13:34 följande:
    Ja jag kanske ska göra det, eller kanske vänta ändå till efter BIM.

Usch vad jobbigt detta är. 

Jag känner mig inte gravid, men samtidigt känner jag på mig att mensen inte kommer komma....

Det är bra att inte känna sig gravid, det var mitt första tecken på graviditet, att jag inte kände någonting
  • Helenmedh
    Hjärtat3 skrev 2012-09-11 12:30:04 följande:
    ÄL+9 BIM-8.. Liiiite för tidigt att testa än va. Tungan ute Va dagarna går långsamt!!
    Jag fick Gravid 1-2 på digitala äl+7 och bim-7  
  • Helenmedh
    Hjärtat3 skrev 2012-09-11 12:40:24 följande:
    Fick du det? Amen då kan jag ju faktiskt göra ett idag! Skrattande Yaaay!! Återkommer senare!
    Haha ja :P svagt som attan på testlagrets men gravid på diogitala. Men det ÄR tidigt så bli INTE besviken!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester