• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här är kanske en bättre bild? Inbillar jag mig eller är det faktiskt något där? 

• Helenmedh
    skumbanan skrev 2012-08-13 23:12:07 följande:
    Helen: okej :) ser två streck men frågan är ju hur tillförlitliga
    Jo, i verkligheten så kunde jag se.. Svårare dock att fota.. Men genomlysning då? Om det syns på ett test men inte på det andra, kan det vara spök ändå?
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-08-14 00:15:17 följande:
    Helen: är detta efter det torkat?
    Njae.. 12 min efter taget för att vara exakt :P Dom första bilderna är direkt efter att det är taget.. 

Men om inget annat test av TL´s tester visat med genomlysning , men detta gjorde det, kan det vara spök ändå? 
  • Helenmedh

Knasten: ja jag kommer ihåg det.. Men det känns så knepigt eftersom jag inte fått så på något annat test med detta LOT nummer. Men men. Endast tiden får utvisa :)

• Helenmedh
    Es Mamma skrev 2012-08-14 03:11:53 följande:
    Haha, såg nu att jag missuppfattade :p Men EQ's såg också ut så :) Det var dock innan TL började visa spök så en annan tog ju det som ett plus. Jag fick starkare redan på morgonen på ÄL+9 trots att testen var tagna på kvällen på ÄL+8. Så hoppas på stegring de kommande dagarna.
    haha nej det var jag som missuppfattade, skrev ju sen att det var dig jag mena :P Hahah.. Men ja,ditt torkade var ganska likt mitt  
  • Helenmedh

Knasten: Men det är där? Det är ju så tidigt än så om det är svagare så är det ju inte så konstigt! Hang in there!

• Helenmedh

Alex: ja angående spök hade jag en trend med Tls tester från maj till juni som bara var spök.. Men nu i augusti har jag inte fått något som är synligt vid genomlysning förutom igår. Och då st jag tagit fem eller sex stycken..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester