Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jaaaa mannen fick besked att mina/våra tester levereras.. mellan 22 och 28 december... man kanske kan hoppas på 22 då *S*
jaaaa mannen fick besked att mina/våra tester levereras.. mellan 22 och 28 december... man kanske kan hoppas på 22 då *S*
Gojira.. jag mixtrade lite med din bild... och visst syns det något men jag är myyycket osäker.. det ser tyvärr ut som vita streck
Min största lycka... GRATTIS... håller tummarna för att allt går bra för dig. Jag förstår nog känslan.. jag trodde jag skulle skrika av lycka o gråta o ha mig första gångren jag testade positivt, men ... vi hade försökt sååå länge (3 år) och fått veta att det fanns nästan noll chans att min dåvarande kunde bli pappa utan hjälp (och vi hade inte kommit fram i ivf-kön än då).... så det blev nästan bara en suck...
Skulle jag testa positivt NU skulle jag nog bli helt nipprig och jääääättenervös o rädd, kanske för att jag vet lite vad som väntar (även om jag hade en extremt jobbig graviditet förra gången, kommer inte bli så en gång till, fick ju operera bort min galla mitt i grav..) men också för att det finns nog bara en chans.. börjar ju bli till åren *S* och blir jag gravid nu och får missfall tex så är det nog kört..det hinns liksom inte med en gång till
Grattis ni som plussat som jag missat.....
Ska se om det är någon som vill få sina bilder mixtrade med... får roa mig med det tills det blir testdax för mig igen *S*
odd....jag skulle nog våga mig säga att de är positiva, men eftersom det är CB så är jag ändå liiiiiite tveksam- litar inte alls på dem tyvärr.....
Jag måste fråga en sak slemtorsk... har funderat mycket hur det ligger till med detta.
Jag hade "glad gubbe" mån 12/12, tis 13/12 och 14/12. Sedan testade jag inte mer eftersom jag tyckte att smärtan i magen och ÄL-flytningarna hade släppt.
När borde jag ha ÄL då?