Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dagens ägglossningstest... visst ser det ut som det är positivt nu?? Alltså ... vi inseminerade ju i går och jag vet inte om mannen fixar tex 3 dagar i rad så jag tänker att om vi gjorde en "instättning" i går.. och det är positvt i dag så kan vi ju vänta tills i morgon med nästa insättning eftersom ägget ändå släpper 12-36 timmar efter positivt utslag????

Det är kvällens som är här                         I och detta ovanför är eftermiddagens...de torkade väääldans fort så det är så blekt...
  • slemtorsk i din bralla

Tittar in en snabbis för att önska alla ett gott nytt år.. har inte hunnit vara inne på några dagar eftersom sonen har varit sjuk och jag har ägnat mig åt honom plus lite släktbesök och sånt...

Har inte en jävla aning om var jag är i cykeln själv just nu.....enligt min "vanliga" cykel borde jag ha bim 3/1, men etersom ägglossningen inte behagade att komma förrän 4-5 dagar för sent...eller om det var 6 dagar... så jag tänker bara att jag börjar väl testa med gravtest i mitten av nästa vecka eller nåt....

• slemtorsk i din bralla

Nytt år, nya möjligheter...

vettekatten vilken dag jag är på..enligt barnmorskan och uträknat efter mina tidigare cykler så skulle jag vara på bim.- 1

Enligt MIG beräknat på mina tidigare cykler på bim-3

MEN min ägglossning kom ju senare.....flera dagar.. men jag minns inte hur många *S*

tror det var 5

vilket innebär typ bim-8......

har 50 gravtest på toa ha ha ha..... börjar klia i fingrarna men jag tror inte vi har lyckats pricka nåt denna månaden för den mest kritiska dagen klarade inte mannen av att få fram några simmare 

var är alla era tester tjejer????

• slemtorsk i din bralla
    Together90 skrev 2012-01-01 16:13:49 följande:

Hjääälp tjejer kolla här vad jag fick på mitt test jag tog (icke morgonurin) Är detta ett spökstreck eller en skugga eller vad händer? 

Det ser ju ut som det skulle kunna vara ett rosa streck.... och då är det ju inte spök...håller tummarna.
  • slemtorsk i din bralla

Måste bidra med mitt test...feel free to analyze

Vet ju inte vart jag är i min cykel riktigt men tidigt är det än så länge iaf

Det första är det inget mixtrat med men den andra bilden har jag lekt lite med..

• slemtorsk i din bralla
    Together90 skrev 2012-01-01 16:33:26 följande:
    Jag är så lycklig..helt sjukt
    Tårarna bara rinner.. 2011 har varit ett sånt jobbigt år för mig och min familj...och om detta är sant så skulle allt vara så skönt..jag vill så gärna Hjärta 
    jag håller verkligen tummarna för dig nu. Vore ju toppen om ni har haft ett jobbigt år.
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-01-01 16:37:19 följande:
    jag ser ingenting .. men som du sa.. tidigt än 
    japp.. vet inte .. men troligtvis ca ÄL+5 så det är PÅ TOOOOK för tidigt för att egentligen se se nåt.
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-01-01 16:38:06 följande:
    blev allt liiiite sugen på att sticka iväg till statoil och köpa ett litet rfsu test !!! =) eller så avvaktar jag och se om mensen kommer
    näää men alltså.. nu vill jag ju se fler plus.. eller iaf fler test att analysera 

Synd att du inte bodde nära.. jag har ju 48 tester här ha ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    echida skrev 2012-01-01 17:29:34 följande:

Här kommer jag med ett test som behöver anyliseras =) Altid kul
    Bim -4 är jag på...

Så vet att det är tidigt =)   
    ser inget tyvärr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester