• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ellabella04 skrev 2012-01-26 09:48:40 följande:
    Kollade testlagrets sida och de tar för paket 28 äl+20 grav 269 så vad sägs om 150?

ok. skicka kontonr till mig så lägger jag in pengarna idag
  • alexander2011

gummsan: nej lämna inte tråden för det. jag hoppas verkligen det löser sig för er. har ni kommit fram till någonting än :S tror han är tvungen att ställa sig in på att bli pappaigen för annars är det inte rättvist för dig, styrkekramHjärta
    har ju sett dig lägga in bilder i flera månader så jag vet att barnet är önskat för din del. fegt av din karl bara att helt plötsligt ändra sig när det väl kommer till kritan 

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-01-26 10:33:20 följande:
    Översta bim-5
    nedersta bim-4..

Händer detta verkligen? <3

klart det händer det syns ju, jättegrattis igen :)
  • alexander2011

helenemedh: tack så mycket. har sjukt mycket mensvärk som kommer o går så det är nog mensen snart på g :S inväntar på att den ska komma snart så jag kan börja med apiforcen igen

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-01-26 12:49:27 följande:
    Jag måste också säga ngt ang senaste diskussionen för jag hatar själv när folk tiger runt mig istället för att stötta.
    Gummsan är inte , enligt mig, knäppare än nån annan här inne.
    Lite okänsligt att skriva att hon borde bestämma sig för om hon vill ha barnet eller ej när hon, mot sin vilja, hamnat i en riktigt sorglig sits där MANNEN verkar ha ångrat sig för sent... Gravid och kluven med alla dessa hormoner, hon borde få fristad och testa så mkt hon vill.
    Jag ser detta som ett forum där vi kan va oss själva och erkänna att vi ibland kör på i överkant med dessa tester, det e BARA här vi kan va tokiga! ;)
    Jag ville bara peppa gummsan med att hon inte behöver oroa sig, sen fattar jag att man gör det ändå!

Hoppas snart ni finner en lösning på detta gummsan!
  • alexander2011

fannnn bim-3 o blank sticka. lägger in bild snart...är säkert ingenting denna månaden heller. har haft mensvärk sen några dagar, ganska rejält så den kommer väl snart..

fan förra månaden fick jag flera antydningar till sträck simm även syndes senare i ljuset. jätte konstigt.måste varait en kemisk grav då :S får stickorna ger inte alls samma "spöksträck" som då  

• alexander2011

fan vad det krånglar o lägga in bilder. dess två är efter tiden..ser ni nått?jag anar
  • alexander2011

denna är inom tiden...snäla vill nån trixa med mina bilder så jag kanske kan få liteee hopp denna månaden Flört
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester