Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ok. skicka kontonr till mig så lägger jag in pengarna idag
gummsan: nej lämna inte tråden för det. jag hoppas verkligen det löser sig för er. har ni kommit fram till någonting än :S tror han är tvungen att ställa sig in på att bli pappaigen för annars är det inte rättvist för dig, styrkekram
har ju sett dig lägga in bilder i flera månader så jag vet att barnet är önskat för din del. fegt av din karl bara att helt plötsligt ändra sig när det väl kommer till kritan
helenemedh: tack så mycket. har sjukt mycket mensvärk som kommer o går så det är nog mensen snart på g :S inväntar på att den ska komma snart så jag kan börja med apiforcen igen
fannnn bim-3 o blank sticka. lägger in bild snart...är säkert ingenting denna månaden heller. har haft mensvärk sen några dagar, ganska rejält så den kommer väl snart..
fan förra månaden fick jag flera antydningar till sträck simm även syndes senare i ljuset. jätte konstigt.måste varait en kemisk grav då :S får stickorna ger inte alls samma "spöksträck" som då