• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alex: ser inget... :/

• viochdu

Tiger: av vad jag har läst så tar dom bra tid på sig att komma fram streck. Men så länge det är ett streck som börjar komma fram inom 5 min så är det ju bra och jag tror absolut inte du behöver oroa dig över styrkan på dom testerna... :)

• viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-18 08:14:56 följande:
    Viochdu, har du sparat kiss? ;)
    Yes det har jag.

Har även tagit ett test med billiga-tester idag oxå. Men dom där testen gör ju lite som dom vill. Tar ju evigheter på sig Men det har kommit fram ett streck iaf. Men svårt att jämföra med det från igår när det har torkat..

Får ta ett kort sen när det har torkat oxå (vet att tiden är ute då) Men för att se en stegring måste jag ju göra så.

MEN det ser inte så ljust ut... :/

Inväntar brevbäraren nu som kommer mellan 10-11 ...tror jag

-Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Tiger: Vilken dag är du på ??

• viochdu

Ser inte så bra ut..

Överst igår morse

unders idag...

*inväntar cb som troligtvis kommer ge mig ett "klarare" besked..
  • viochdu

Hoppas: hon har haft ett MA så undrade om hcgt va kvar i blodet därav utslag på ältesterna

• viochdu
    Ninni83 skrev 2012-09-18 09:39:38 följande:
    Viodu så såg mina test ut från billiga tester och jag var gravid, resultaten är 4,5 år och 10+2 :)
    Ja men jag fick mitt första plus på cb för över en vecka sen och med digitalt.. så tycker om jag redan då hade så mkt hcg i mig borde dessa visa liiiite mer iaf.. Men jag hoppas du har rätt
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-18 10:21:22 följande:
    Viochdu: väntar och väntar...
    Jag meeed. Spyr snart av nervositet.

Men "förra" veckan va jag ständigt kissenödig och nu har verkligen det försvunnit.

Fan varför ska jag vara kvinna för. Man känner verkligen sin kropp. Jag vill inte säga det utan tänka positivt men jag tror verkligen inte det är ngt längre... Tyvärr. Till och med mannen har blivit skeptisk och han är alltid sååå posetiv
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-18 10:36:05 följande:
    Viochdu: förstår det! Vad ska det nu visa, gravid 2-3!?
    Vet inte. I morgon är en vecka sen jag fick gravid 1-2 men tänkte vänta med det digitala till torsdag fredag om jag får plus i dag på det vanliga CB.

Måste ju blivit betydligt starkare i dag om det är ngt eller hur?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester