• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • sushi81

Till exet : Du är ett jävla svin. På tre månader har du ringt dina barn TVÅ jävla gånger. Inte ens idag, nyår OCH din ena sons födelsedag har du ringt. I onsdags kunde du inte ha umgänge med dina barn, men det gick tydligen utmärkt att ha umgänge med ditt andra barn. Fy fan för dig, och fy fan för vad du gör mot barnen..!

Till ngn jag tycker väldigt mkt om : Snälla, du VET att jag bara väntar. Säg som det är, oavsett hur det är. Om du inte vill vara med mig så släpp mig fri, men om det är som du säger, att du VILL vara med mig så visa det då. Släpp spärren och bevisa för mig att det är mig du vill vara med!

*J-0102*M-0206*E-0606*A-0712*C-1005*
  • Anonym

Till min sambo: Snälla! sluta upp med att hela tiden ta mig på brösten och mellan benen. Jag blir INTE kåt snarare tvärtom! Jag vill kunna ligga bredvid dig utan att du tafsar!

Till min granne: Du äger inte mig! Jag tycker om mina vänner, du har ingen rätt att snacka skit om dem inför mig!

Till min chef: Lägg av! Jag har en son! Han kommer bli sjuk fler gånger så japp! Jag kommer att vabba igen!!!

Till mitt Ex: Man tävlar inte om ett barns kärlek! Jag hoppas det biter dig i röven en dag när han inser hur krävande du är!

Såja! Skönt! :)

• Helle333

Kära mammakropp. Jag är otroligt kluven för dig. Å ena sidan är jag stolt som fan över att jag fött ett barn. Men å andra sidan hatar jag min kropp. Jag känner mig fortfarande som en fet valross. INGA kläder jag har sitter bra trots att jag tappat 15 av mina 20 gravidkilon. Det är nyårsafton. Min sambo är finklädd. Vår dotter är finklädd. Men vad har jag? Ett par jeans som skär in i magen så fettet hänger över byxlinningen och en amningströja som framhäver hur fet jag blivit. Jag har inga pengar heller att köpa nya kläder för. Hela jag ser som en bilkrasch. Håret ser ut som fan, jag behöver klippa det och vill färga det lila men det finns inga pengar.. Jag fåväl vara glad att jag hittills inte tappat hälften av håret antar jag. Naglarna är mjuka som fasen så de går sönder så fort jag ens tänker tanken att försöka spara ut dem. Jaha gud vad roligt att vi nu strax ska åka på nyårsfest där alla andra kommer vara finklädda och jag ser ut som något katten har släpat in. Gott nytt år. Eller nåt.

• SabiinaA
    Schrewelius85 skrev 2011-12-31 16:33:49 följande:
    Jag orkar inte leva mer, förlåt..
    Så ska du inte känna!
  • Anonym (såed)

Till alla jag känner:
    Jag vill inte leva, men gör det bara för att jag har barn och inte vill utsätta dem för att deras mamma tar livet av sig. (Önskar att jag dog en "naturlig" död som en olyckshändelse)

• OliviaViktor
    SabiinaA skrev 2011-12-31 21:03:00 följande:
    Så ska du inte känna!
    varför får man inte känna så ibland? det gör jag med ibland! livet är jävligt motigt ibland och ibland vill man bara ge upp även om man inte gör det! känslor får faktiskt finnas till!
  • SabiinaA
    OliviaViktor skrev 2011-12-31 23:15:20 följande:
    varför får man inte känna så ibland? det gör jag med ibland! livet är jävligt motigt ibland och ibland vill man bara ge upp även om man inte gör det! känslor får faktiskt finnas till!
    Klart att man får känna så.. Det har jag inte sagt något om.. 

Men förlåt för att jag sa något.... 
  • Anonym (Kär!!!)

Fan fan fan, vad jag saknar dig!! Vill ha dig här och NU!! Älskar DIG! Hjärta

• Smecker
    OliviaViktor skrev 2011-12-31 23:15:20 följande:
    Var går gränsen för att känna så och göra så? Är det något man objektivt kan se utifrån?

Därav oron. 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!