• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Leker du eller menar du allvar? Eller är det en lek med allvar? Hur ska jag veta? Vet du?  Hjärta

• AAS10

en del av ett mail svårt och veta om man vill skicka eller inte....

Men nu blir jag lite sådär faktiskt, man säger ju att man ska blicka framåt.. men vill jag det? vi har haft ett helt underbart år tillsammans, och det är ju lixom inget jag vill göra ogjort, det är så extremt många fina minnen. så mycket kärlek, så mycket .mys, så mycket närhet, så mycket känslor, så mycket trygghet. och det..... det vill jag ALDRIG glömma. Kommer alltid blega tillbaka på det här året när det gäller våran kärlek.

men visst blicka framåt är ju också toppen. det är väldigt viktigt, och med dig vill jag väldigt gärna göra det, jag är nyfiken om vad livet har oss och ge, vad som kommer att ske. Men jag är säker på att det kommer bli mycket motgångar, en del tjafs MEN jag är lika säker på att det blir en väldans massa kärlek, framtid och fortsatt mycket mys, värme och trygghet.

Önskar jag hade det där körkortet som hindrar oss för våra drömmar om ett gemensamt boende, Jag längtar, och jag ska verkligen kämpa för kortet, för jag vill ha oss i en familj, du är allt jag vill ha och lite till. Du är verkligen MANNEN i mitt liv, den där alla pratar om att dom ska hitta. det bästa är att jag inte ens behövde leta. Du fanns bara där en dag.

Du är verkligen den jag vill gifta mig med.... den mannen jag vill ha barn med..

• Anonym

Din otacksamma sak. Jag har förvarnat dig för två månader sedan att mina föräldrar och syskon kommer och firar vår födelsedag helgen runt din födelsedag. NU muttrar du Ja vi får se vad jag gör då. De kommer för att fira oss båda två din otacksamma jävel.

• Anonym (ledsen)

Varför gör du såhär? Kan du inte bara säga vad du vill?
    Det var DU som tog initiativet till att fortsätta ses. Det är DU som börjat med alla gulliga sms.
    Du fick mig att falla så jävla hårt, och nu beter du dig som om jag bara är en brud du träffar när du är kåt?!

Efter åtta veckor med 150 sms/mms om dagen, planer för framtiden,prat om barn (!) och semester-resor, mysiga middagar på restaurang, sova sked hela nätter,träffat min familj och mina barn till ..?

Vad har vi nu? Nu kan du inte komma över när barnen är hemma, du kallade mig för pucko när jag frågade :(
    Alla planer är som bortblåsta verkar det som och jag känner mig så jävla ledsen och dum.

Visst, du ringer på kvällarna, men du säger inget egentligen. Och sms:en är numera ett 'god morgon' istället för alla fina ord som var.

Antingen vill du vara med mig, på riktigt, och då får du fanimig börja visa det! Eller så vill du bara ha mig för stunden men det är inte det jag vill, och då måste jag krossa mitt eget hjärta och låta dig gå .... :'(

• Anonym

Tack för dina nyårshälsningar. De kunde inte vara mer tydliga. Mitt enda nyårslöfte i år är att glömma dig helt och hållet.

• Anonym (besviken)

till mig själv: 
    jag tycker jag är värdelös.  

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-01 01:46:48 följande:
    Jag vill separera! Leva livet, träffa någon som blir tänd på mig, åtrår mig och umgås med mina vänner. Samtdigt vill jag inte missa halva uppväxten med mina barn! :( Blir tokig av velighet!
    precis så känner jag
  • Anonym (Dottern)

Varför tar allt 20 min för dig och två för mig, får göra allt på jobbet själv. Ska bli så skönt när jag slipper dettta jobb och och börja på annat..

• Anonym (enlitengrönsak)

Fan, varför finns du i mina tankar varje dag?
    Varför saknar jag dig fast det var så länge sen vi sa nåt vettigt till varann?
    Nästa vecka kommer vi se varandra igen.. det är väl därför jag aldrig kan glömma.
    Önskar att vi kunde vara vänner, men jag vet precis som du att vi är farliga för varann, du och jag.

• Anonym (Kär!!!)

Helt plötsligt har du inte tid att svara på mina sms!! Vad har hänt?
    När du ringde på nyårsnatten lät det ju annorlunda. Jag fattar ingenting
    och du svarar ju inte heller. Vad är det som händer??? :( 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!