• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Pour Philippe ... Votre beaux yeux bruns sont plus beaux que j'ai vu, vous avez mon corps pour implorer qu'il n'avait jamais fait auparavant. Mon corps entier tremble de désir et de nostalgie. Je veux tes baisers, tes caresses, je te veux. Je veux faire l'amour avec vous jusqu'à ce que le soleil descend et remonte. Vous êtes beau comme un dieu grec ...

Översättning::.  

Till Philippe... Dina vackra bruna ögon är dom vackraste jag sett, du får min kropp att längta som den aldrig gjort förut. Hela min kropp skakar av åtrå och längtan . Jag vill ha dina kyssar, dina smekningar, jag vill ha DIG. Jag vill älska med dig tills solen går ner och upp igen. Du är vacker som en grekisk gud...
  • Nossmiarfe

Känna är en sak men ni ska veta att ni är älskad av någon iaf.
    Min dotter tog livet av sig och jag sa ofta att jag älskade henne men något gjorde att hon inte ville vara kvar hos oss. Nu är hon älskad och saknad. Jag önskade hon kunde se mina tårar. Hur mycket jag saknar henne i denna stund, hur mycket jag saknade henne i jul och hur tomt det är nu när jag inte har mina fem barn utan bara fyra. Som hennes lillebror sa "va lite barn vi är nu". Hur ensam hennes storasyster känner sig. Hon fick ju hem sin lillasyster på sin 2 års dag. Nu kommer hon få fira sin 17 årsdag själv. Vilken modig tjej hon va! Vilken humoristisk tjej och vilken glad och snäll människa hon va. Hon var och är älskad!

Så snälla tänk er för och gör inget dumt. Någon kommer sakna er så det gör ont i själen. Försök prata med någon professionell istället. Gott Nytt År!

• OliviaViktor
    Smecker skrev 2011-12-31 23:31:43 följande:
    Var går gränsen för att känna så och göra så? Är det något man objektivt kan se utifrån?

Därav oron. 
    haha men vad pratar du om? ^^ sover du gott eller?
  • OliviaViktor
    Nossmiarfe skrev 2011-12-31 23:38:26 följande:
    Känna är en sak men ni ska veta att ni är älskad av någon iaf.
    Min dotter tog livet av sig och jag sa ofta att jag älskade henne men något gjorde att hon inte ville vara kvar hos oss. Nu är hon älskad och saknad. Jag önskade hon kunde se mina tårar. Hur mycket jag saknar henne i denna stund, hur mycket jag saknade henne i jul och hur tomt det är nu när jag inte har mina fem barn utan bara fyra. Som hennes lillebror sa "va lite barn vi är nu". Hur ensam hennes storasyster känner sig. Hon fick ju hem sin lillasyster på sin 2 års dag. Nu kommer hon få fira sin 17 årsdag själv. Vilken modig tjej hon va! Vilken humoristisk tjej och vilken glad och snäll människa hon va. Hon var och är älskad!

Så snälla tänk er för och gör inget dumt. Någon kommer sakna er så det gör ont i själen. Försök prata med någon professionell istället. Gott Nytt År!
    Hjärta Sänder alla mina varmaste kramar
  • Flisan79

Till min vän? Mikaela!

Vi gled isär och och kanske orsaken var min. Jag hade dock mina ursäkter som du nog aldrig kunde drömma om fanns...hur som helst. Jag försökte återuppta kontakten flera gånger då vi trots allt varit bästa vänner. Men du verkade inte vilja desamma. Varför, kan jag inte förstå. Vi skildes inte som ovänner så varför vill du inte ha mig i ditt liv? Vad har jag gjort som är så oförlåtligt att du inte ens vill ha en ytlig relation. Jag vill ju veta hur du har det, vad du gör, hur dina barn är som personer osv. Jag vill kunna berätta vad som händer i mitt liv och få något slags gensvar.
    Vi bor inte alls långt ifrån varandra och ibland kör jag förbi ditt hus för att få en glimt av ditt liv. Kanske patetiskt. Låter som en "stalker" typ

Jag vill ha ett svar men vågar inte mer än räcka ut handen. Du har mitt nummer och min mailadress men svarar inte.
    Skickade ett julkort med ett litet brev om hur jag saknar dig och önskar dig en god jul...men inget svar

Skickade idag ett sms med gott nytt år och kram från mig. Fick iaf svaret: gott nytt år!...sååå personligt. Well, du lever ju iaf.

• Dovey
    SabiinaA skrev 2011-12-31 23:28:55 följande:
    Klart att man får känna så.. Det har jag inte sagt något om.. 

Men förlåt för att jag sa något.... 
    Jag tycker det är bra med en männsika som visar att den bryr sig och känner medlidande. Mer sånt i världen. Och till alla som mår dåligt, det kommer bättre dagar. Det finns hjälp att få. KRAM
  • Anonym

Du är så otroligt sexig, underbar och multifunktionell.
    Dig vill jag ha som pappa till kommande barn:) 

• Anonym

Jag vill separera! Leva livet, träffa någon som blir tänd på mig, åtrår mig och umgås med mina vänner. Samtdigt vill jag inte missa halva uppväxten med mina barn! :( Blir tokig av velighet!

• Anonym

Till min syster: Sluta spela ett jävla offer hela tiden. Hur fan tror du vi ska kunna ha en relation när du spenderar varje minut vi är tillsammans med att spy galla över mamma och prisa din pappa? Och JA, vi VAR rädda för den karln och NEJ, du var inte nog gammal då för att minnas hur jävla elak han var. Ge upp, väx upp och kom tillbaka när även du kan anstränga dig utan att beté dig som en omogen bortskämd unge. 

Till min pappa: Jag önskar du ansträngt dig att vara en så bra pappa för mig som du gjorde för mina två yngre syskon som dyrkar marken du går på. Du borde ha ansträngt dig mer när vi var små och inte låta din fru bestämma om vi fick sova över hos dig eller inte. JA det är klart som fan jag skyller det på henne, det var hon som sa att det blev för mycket barn hos er då. Vad tror du egentligen?

Till min andra syster: Börja betala tillbaka till mamma, nu. Och nej, har du inte pengar till en bil för över hundratusen, ska du inte gå till henne för ett lån. Du vet att hon är för snäll för att säga nej.  

• bastardized

Valfri donna i min adressbok.

Ligga?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!