• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Tänker på dig fruktansvärt mycket till och från. Önskar att saker och ting vore annorlunda...

• Anonym

jag erkänner. jag älskar 2 personer samtidigt.. kärleken till båda är unika och på olika sätt men ändå är de djupgrodda och kommer nog aldrig att komma över ngn av dem. de har etsat sig fast i mitt hjärta. kommer alltid att undra hur det kunde ha blivit oavsett vem jag väljer. det värsta är, jag har hemlig kontakt med den ena.. kan inte låta den människan försvinna ur mitt liv. jag är hemsk......

• Anonym

Du som hela tiden säger att du är så duktig och perfekt. Du ska bara veta att jag sitter här och skrattar åt ditt misslyckande på ditt nya jobb!

• Anonym

tänker på dig ofta  och det blir jag varm av ,och glad för  Glad.....jag funderar mycket nu på att överge mina tankarObestämd......

• Anonym (.)
    Anonym skrev 2012-04-24 10:01:19 följande:

Jag hoppas så innerligt att du hör av dig snart! Jag vet att jag sa att vi inte borde ha någon kontakt, men egentligen är ju det det enda jag vill. Men jag vill att du hör av dig först ibland, att du engagerar dig och verkligen visar att du bryr dig.
    Vi vet inte vad som händer imorgon, snälla, låt inte bara dagarna passera. Hör av dig!  

Var detta på nyårsnatten.. ?
  • Anonym
    Anonym (.) skrev 2012-04-24 11:24:01 följande:
    Var detta på nyårsnatten.. ?

Tyvärr inte.. I början av månaden..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-24 10:25:07 följande:
    ingen som lägger sig i sig vad du och din man gör ialla fall.det e er buisness...Glad
    skulle du våga presentera dig utan anonymitet?????????
  • Anonym (tror)

How are you doing these days? Are you happy with your decision? I really thought a love like ours could never die. Guess you thought that too.

• Anonym (enlitengrönsak)

Snart slipper jag se dig, på gott och ont.
    Gott för att det fortfarande känns, och det vore skönt att slippa.
    Ont för att det känns oavslutat, det grämer mig. Jag önskar att du berättat vad du tyckte istället för att vara tyst.
    Och visst jag kan fortfarande ta kontakt den lilla tid som är kvar, men jag vågar inte.
    Ärligt talat för att jag tror du skulle bli förbannad då, för du vill nog fortsätta låtsas att jag aldrig funnits.

• Anonym

hade det inte varit för alla psykotiska ex ,och psykopater runt om kring och allt vad det nu heter ,så hade det  gått och skapa något riktigt bra och glädjande........men vad drömde jag sedan....slut

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!