• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 22:52:03 följande:
    bli seriösa ngn gång.(-:
    walk away from pain . yes i do .
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-07-01 23:02:28 följande:
    Har aldrig varit mer seriös i hela mitt liv.....
    seriös fast på olika sätt(-: inte playa då det räknas inte.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 00:52:43 följande:
    hon tycker säkert att detta är väldigt glädjande(-:(-:hon älskar dig lika mycket även om din dörr inte öppnas idag(-:(-:
    Ah, att jag inte öppnar dörren självmant längre innebär inte att hon inte kommer in. Hon vet var jag står i frågan, jag har varit tydlig. :)

Anonym skrev 2012-07-01 01:23:59 följande:
    hennes dörrar e öppna för (dig) (-:
    Det är de säkert, men jag forcerar mig inte in, det är hennes ord som gäller, och så länge som hon inte säger att hon vill något annat så kliver jag inte in där igen. Jag måste för att skydda mig själv, mina känslor.
  • Anonym

vill något annat (-:,?  den här personen  vill inte bara ha sex nej tack , e det något du själv har kommit på  , (-: hon vill ha hela dig ,leva med dig .Jag vill ha ömsesidighet med  inte att lyda order(-:

• Anonym (måste flytta)

till min man som är borta och dricker och har druckit 3 dagar i rad..

jag brukar skicka sms till honom när han är borta samt ringa men denna gång ska jag låta bli

DIN JÄVLA SATANS ALKOHOLIST .. Hoppas du drunknar bland  alkoholen du dricker.. jag hatar dig över allt annat på denna  jord

• divaa

Jag är så jävla kär i dig, och jag tror du vet om det mycket väl. Annars är du bra korkad o min fråga blir då, vad fan vill du med mig? Jag har längtat eftet dig så länge o när du väl är här då vet jag ingenting. Vart är vi påväg?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 23:37:53 följande:
    vill något annat (-:,?  den här personen  vill inte bara ha sex nej tack , e det något du själv har kommit på  , (-: hon vill ha hela dig ,leva med dig .Jag vill ha ömsesidighet med  inte att lyda order(-:
    nu vet jag inte vem jag pratar med men det är till (dig) o det är en enda o ingen annan.(-:
  • Anonym (-.-)

Det här är till en person som är helt enkel slut i huvudet ibland men är helst underbar.

Hur kan du göra såhär fattar att du försöker att klättra upp, därifrån du var förut en idiot kriminell. Men om du skulle skaffa barn med med min mamma kunde du inte bara tänka en gång eller fler är det här rätt? Men men nu är det bättre än förut. Kon ihåg att hålla saker som du lovar det svider när du inte håller saker du säger att du ska hålla! Älskar dig <3

• Anonym

Till dig:

Om mailet du skickade för ett par veckor sedan... lite lagom skämtsamt och lättsamt... But i saw what you did there ;) Puss på dig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 23:37:53 följande:
    Min uppfattning var att det handlade om en känsla och underkastelse till den, inte till (mig). ;)
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!