• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

om du tvekar så sjung så här should i stay or should i go now, should i stay or should i go now, if i go it want be trouble, but if i stay it want be double...should i sty or should i go ....................

• Anonym (dottern)

Till min pappa (som gick bort 2008)

Jag saknar dig så!
    Det tar längre och längre tid mellan gångerna, men fortfarande kommer jag på mig själv med handen halvvägs till mobilen när jag vill ringa till dig. Har inte raderat ditt nummer från sim-kortet ännu.
    Jag önskar att du hade fått träffa din dotterdotter. Hon är ljuvlig och skulle behöva en morfar! Du skulle fullkomligen älska henne. 

Det jobbiga börjar snart ta slut, dödsboet ska snart lösas upp. Önskar att jag hade dig här som kunde förklara svåra saker för mig, så där som du alltid gjorde.

Jag saknar dig! 

• Anonym (exxxxxx)

Till föredetta pojkvännen

Tack o lov att jag stack. Jag är så otroligt lycklig utan dig! Blir lite rädd när jag tänker på hur mitt liv hade kunnat varit om jag stannat hos dig. Du hade slagit mig förr eller senare... 

• Anonym (fd närmaste vän)

Varför saknar jag dig? Vi lever helt olika liv nu. Skulle aldrig hamna i synk igen.
    Ska göra den där operationen. Ifall du läser och undrar.

• Anonym

Du var så fin och jag föll pladask, jag hoppas verkligen att du vill träffa mig igen!
    Tycker det är min tur.  

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-07-19 15:32:18 följande:
    varför gråta om du e kär.....då ska man va glad.
    Men detta är något speciellt. Han är inte fri ännu så det är
    bara att vänta. Och just väntan är skitjobbig. :( Jag vill bara
    krypa in i hans famn och mysa men det kan ta lång tid ännu.
    Och inte nog med det så bor han 80 mil ifrån mig. :(

Jag gråter av längtan........... Hjärta
  • Anonym

Till L****a

Det jag mest är besviken på är att du inte bad mig om ursäkt och du visa ingen ånger. Varför kan du inte låta oss vara. Han begick ett sne steg o det var inte för att han var kåt eller var kär i dig, det var pga hans barndoms problem o saknaden efter bekräftelse från kvinnor som ledde till otrohet. Här hittar du inte kärlek, så sluta förnedra dig själv och låt mig, min man och vårat barn vara.

Till min man

Jag vet att du ångrar dig och skäms varje dag, jag tycker du har kämpat bra med att vinna tillbaka mitt hjärta. Älskling mitt hjärta är ditt hjärta.. Ibland gör det så ont att jag vill lämna dig men o så gör du mig lycklig igen o det e varje dag. Du vet när jag säger att jag ska fixa lite i badrummet o låser dörren.. då sätter jag på kranen, sätter mig på golvet och gråter. Men jag vill inte att du ser... Mitt hjärta är så brustet men jag ler o låtsas att allt är okey med mig. Ligger ni fortfarande med varann? Snälla om ni gör det, säg det och befria mig... vet att du älskar mig och det tvivlar jag aldrig på för du gör sannerligen allt för mig och du visar mig kärlek varje dag men jag är olycklig nu älskling, försöker förlåta men ack vad det går dåligt.. Det är sällan en människa kan erkänna detta men jag vet att jag förtjänar bättre än dig och det vet du också för jag har inte varit annat än underbar, har varit den bästa, förstående, snällaste och omtänksamaste frun, det vet du och det säger även hela din familj och dina manliga/kvinnliga vänner till dig.

• Anonym (Bubs)

Till mitt X,mina barns mamma :

"Du vill vara vänner,du vill göra saker ihop med barnen?
    Ja,jag har gjort dumma saker,skärpt mig,bett om ursäkt,blivit en bättre människa..
    Du lämnade familjen för en annan,du har ljugit o manipulerat mig utan en enda ursäkt,eller försök till bättring. Jag har sett sms/mail/chatthistorik på fb o massa annan skit,det sätter sina spår,DU har sårat mig som f-n...
    Du får välja,antigen är du vän med dom du skrivit med o träffat,eller mig?! Man kan inte ha kakan och äta den i detta fallet.
    Vad säger att du INTE skulle göra det IGEN??? Varför har du gjort som du gjort??? Jag gav dig en guldchans när jag gav dig en chans till efter vad du gjorde mot mig,men du kommer o går som du vill....dock INTE längre.
    Jag har en stolthet,en integritet som människa,jag är inte värd att trampas på,ingen skall behandlas så.
    I en relation,vänskaplig eller som par,är tillit o ärlighet viktigt (jag har fattat det mkt nu det sista halvåret). Man tror man känner en människa efter många år ihop,tydligen inte,eller så ändras folk väldigt mkt tydligen. Jag har ändras till det bättre,jag accepterar inte bli trampad på,utnyttjad,känslomässigt sårad el ljugen för! Ställer DU upp på ovanstående så visst kan vi ses,göra saker med barnen osv ,men detta är vad jag kräver,oavsett om det är mina vänner eller om man är i en relation. Jag ger samma respekt tillbaka... Så,vad vill du?"

• Anonym

Jag älskar dig, men älskar du mig fortfarande?! Varför ville du ha en puss?!!!

Vi båda har båda gjort bort oss, men jag älskar dig ändå!!!

I love you!!

• Anonym

Jag är så jävla kär i dig, men fattar nada vad du håller på med!

=(

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!