• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-11 20:46:05 följande:
    va glada att ni träffar på folk som säger något i alla fall än att ni träffar folk som bara sitter o glor som dom vore dumma i huvodet likso,m , vad fan vill dessa människor ,get a life om ni inte vill något vettigt eller har något och säga . ....
    fast det gör inget ,jag hoppas det går bra för er antar att det är folk med samma känsla.
  • Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-09-11 20:59:17 följande:
    Önskar dig all lycka från djupet av min känsla, det har jag alltid gjort. Jag tror att du är värd det liksom jag.

Men det var inte det jag ville.
    Den fanns för oss och nu är det bara

Punkt!
    Punkt!

Som finns kvar.

Punkt
    ja när botten är nådd så kan man inte komma längre . nu ljusnar det och en ljusare framtid. därför är det punkt.
  • Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-09-11 20:59:17 följande:
    Önskar dig all lycka från djupet av min känsla, det har jag alltid gjort. Jag tror att du är värd det liksom jag.

Men det var inte det jag ville.
    Den fanns för oss och nu är det bara

Punkt!
    Punkt!

Som finns kvar.

Punkt
    din känsla motsvarar inte det du visar . menar du det så visa det på riktigt så e allt förlåtet.
  • Anonym

Kan du inte bara ligga med mig så jag får dig ut mitt system?!
    Jag tänker bara på hur det skulle vara och ångrar att jag gick ifrån dig den där natten!

• Anonym (helgflirten)

Hörru, när ska du sluta att utnyttja tjejer? Samma sak varje gång, du tar hem en tjej över helgen och när hon åker hem tar du nästa, såg det för jag fattade att det hade varit en annan tjej hos dig när jag kom den där helgen! Nu konfronterade jag dig aldrig, men kom aldrig åter igen. Du gjorde samma med nästa tjej, det vet jag. Hörde. 
    Nu fortsätter du. Du är för sorglig, så trasig och vilsen, vet inte vem du själv är. Jag vet att du är osäker, så spela inte så j*vla tuff och hård!  

• Anonym

Visst vet du att tatueringen representerar Dig? För jag VILL inte glömma...

Jag är så olycklig att jag inte vet vad jag ska ta mig till, jag bara stirrar på din "Online"-symbol på FB så länge du är online. Önskar att du kunde skriva till mig

• Anonym (tur)

Hej!
    Tur att vi tog dom där sexiga bilderna som vi gjorde för jättelängesedan.
    Jag älskar dom bilderna.
    Jag vet att  du inte gillar dem. Men om du visste vad dom gjort för oss kanske du inte skulle tänka så.
    Jag kan berätta att dom har räddat vårat äktenskap.  

Eftersom du under långa perioder knappt velat ha sex med mig pga trötthet och efter-födsel-besvär...
    Och eftersom du är den enda jag vill ha....
    Så har jag tittat på dem och smekt mig själv hundratals gånger och alltid fantiserat om hur vi haft det och hur vi kan ha det i framtiden.
    Utan dem hade jag antagligen glömt hur underbart vi kan ha det och hur bra vi egentligen är på sex.
    Om jag skulle glömt det... Ja då hade jag nog sökt mig lyckan någon annanstans.

Så tänk vilken tur att vi tog dem.  

Älskar dig! 

• Anonym (fd närmaste vän)

Jag funderar... Finns mycket som gick snett... Vet inte om det kan repareras

• Anonym (Hannah S)

Jag frågade dig hur man skriver jag älskar dig på ditt språk, du retades och ville inte säga. Jag googlade upp det. Skrev det till dig. Du skrev lite retsamt, är det inte lite tidigt? Jag panikade och svarade, Jag frågade bara för jag vill lära mig ditt språk. Jo jag vet, genomskinligt. Sen frågade du mig om jag menade det jag sa, eller om jag bara skojjade med dig..Jag skrev tillbaka, Men du vill ju att jag ska lära mig ditt språk, och gärna fina ord, meningar..Inte fula ord som jag frågade först..hehe.. Därför frågade jag hur man skrev det..Jag vågade inte vara ärlig för att du sa att det var för tidigt..Men du kanske bara skojjade med mig?!?! Jag vet inte..

Men jo jag älskar dig. Aldrig kännt såhär starkt för någon. Det må vara tidigt. men det är så jag känner.
    Tack för att du finns i mitt liv mitt vackra hjärta!  

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!