IVF Umeå
Usch nu har jag jätteont. Känns nästan som mens är på gång :(
Usch nu har jag jätteont. Känns nästan som mens är på gång :(
Å nu började jag blöda också... Känns för jävligt just nu... :(
Freja150:
Jag har slutat blöda, blödde bara i 2 dagar. Testade ändå negativt imorse :(
Så de e väl bara att flytta tillbaka mig till väntrummet nu :( fan också...
EEJ: jag hade absolut inte druckit om jag var du, även om jag testade negativt. Ruvardag 9 känns lite tidigt. Jag var på fest i helgen, också en sån där fest då det höjs ögonbryn om det inte dricks alkohol. Jag tog dock med mig eget alkoholfritt vin och ingen anade nåt :)
Jaha, då hade man testdag idag och det visade minus. Visste dock inte riktigt vad jag skulle tro. Fick ont och blödde på rd 12 men det varade bara en dag. Ny blödning på rd 17, bara lite som kom på pappret o sen inget mer...
Har fått telefontid 08:20 idag så vi får väl se vad dom säger då om hur vi går vidare. Vi har ju ändå 13 ägg i frysen.
Jag flyttar tillbaka mig till väntrummet nu
Väntrummet
* björnen2007 (kör ett FET om allt går bra på oktober mensen, blir väl i början av nov insättning )
* Äppelkaka (3:e IVF, syskonförsök)
* Kvinna32( Telefontid med läkaren 17/10 för fortsatt planering FET2)
* Freja150 (inväntar FET)
* drömmer om ett barn (4:e försöket, spraystart 24/10)
* Norris (inväntar FET)
Sprayar
* Jenads (24/9)
* Barreliten (25/9)
Sprutar
* Vårt2012 (5/10)
Väntar på ÄP/ET
Ruvar
* EEJ (testdag 22/10)
* Sofiali77 (testdag 17/10)
Gravida
* EbbaGrön (1:a IVF)
* A79 (1:a IVF) BF 24 Dec
* fiffa (1:a IVF) BF 20 Januari
* Mustikka (1:a IVF) BF 14 Feb
* Emilotta (1:a IVF) BF 18 feb
* Mammaidamaria (1:a IVF)
Freja150: sköterskan jag pratade med är såååå himla gullig. Det var samma som var med på mitt ÄP. Hon tyckte såklart att det var tråkigt att det inte hade gått. Sen frågade hon hur vi ville forsätta så jag sa att vi ville göra FET så fort som möjligt. Hon sa att vi måste få en naturlig mens först och sen blir det stimulerad fet. Fick teletid med dr solstein 29e okt. Jag tror dock inte att vi kommer hinna med fet i år pga min väldigt oregelbunda mens :/
Men om båda dina ägg klarar upptiningen så tycker jag absolut att dom borde sätta in båda. Hoppas på det! :)
Är det någon som kan förklara lite för mig hur stimulerad FET går till?