Enniie skrev 2012-07-30 20:17:58 följande:
Ja, hela hon bidrar enbart med negativ energi. Hon var bra med barnen, eller ja, det är hon ännu, men hon är mer insatt i ett barn, än det andra. Våran gemensamma älsta son är hon väldigt mån om, minstingen därimot struntar hon nästan fullkomligt i.
Hissen går inte ända upp på henne, vilket jag intalar mig själv varje gång hon håller på, men det blir inte lättare för det. Sambon är ganska mammig, så det är närmare uteslutet att han skulle säga upp kontakten med henne. Ärligt talat så är hon så pass duktig på att manupilera så hon skulle utan problem få honom att säga upp kontakten med mig, för hennes skull. Så är det tyvärr...
Jag håller god fot med henne enbart för sambons och barnens skull. Men både hon och jag är väl medvetna att vi inte tycker om varandra. Men det är inget som sägs högt.
va bra att du fick i dig lasagne. jag har fortfarande inte lagat det fastän jag vart så sugen.
Sambon är iväg med några arbetskamrater ikväll, så jag ska lägga mig med benen högt med min krysstidning nu när kidsen sover. Imorgon ska jag till Vc för en massa prover då mitt Hb börjar gå ner igen.
Kram!
Låter inge vidare må jag säga, synd att din sambo är så mamma kär. Antar att han inte törs säga ifrån till hon när hon håller på.
Min sk svärmor är oxå duktig på att manupilera, folk tror att hon är såå omtänksam. Så lugn o prydlig utan dess lika, men en annan har sett en annan sida. Många har faktiskt sett igenom hon med tiden, från början tyckte nästan alla att min sambo va så hård som inte ville ha nått med hon att göra, men nu i efterhand när dom själva sett hur hon är så förstår dom.
Men du får stå på dig, inte låta hon trycka ner dig. Du har nog med problem.
Jag ska oxå lägga mig med en korsords tidning om en stund, känner mig lite orolig i kroppen så det lär ta många timmar innan man möter på john blund.
Hoppas allt går bra på vc i morgon, hmm inge bra att Hb börjar gå ner.
Kram