• Amina03

trillingar, vill inte!! hjälp

Hej

Jag har velat ha barn i hela mitt liv, det ärmin största dröm och meningen med mitt liv. Jag vill inget annat än att bli mamma. Jag och min kille gjorde slut för ett tag sen och i fredags fick jag veta att jag är gravid med trillingar. Han har precis gift sig och skiter i mig ochi att jag väntar trillingar. Jag har ingen mamma eller pappa som kommer hjälpa mig, barnens pappa kommer inte vara där, jag kommer alltså vara helt ensam.

Jag har jätte dålig ekonomi, har ingenstans att bo.

Ni får tycka jag är är världens äckligaste människa, men jag kommer inte klara av 3 nyfödda barn helt ensam. Är jag hemsk om jag tar bort ett barn, kan man ens ta bort ett barn?

Jag är så förvirrad, glad att jag är gravid men så ledsen över  att inte kunna njuta.

Hjälp mig, vill inte ha alla 3, kan kanske hantera 2 själv men inte 3, :( :(

• Svar på tråden trillingar, vill inte!! hjälp
  • Lillevida

Nu handlar väl inte ts, om att hennes ex gift sig?! Läs hela tråden. Men vrf starta en tråd o få huuuur många kommentarer som helst, utan att ens svara i den?

• Anonym (Jaja)
    Lillevida skrev 2013-01-11 19:08:18 följande:
    Nu handlar väl inte ts, om att hennes ex gift sig?! Läs hela tråden. Men vrf starta en tråd o få huuuur många kommentarer som helst, utan att ens svara i den?

Exakt!
  • Lindsey Egot the only one

Lillevide

Jag har läst hela tråden och några har just reagerat på att ts ex har gift om sig och har ett ex dvs ts som är gravid med trillingar. Även om tråden är xxxxx så skulle det kunna vara fullt möjligt att se tre hjärtan på ultraljudet i 8:e veckan när man iaf kan se det när det är ett barn i 8:e vecka.

• Anonym (Jaja)
    LindaEfraim skrev 2013-01-11 23:30:11 följande:
    Lillevide

Jag har läst hela tråden och några har just reagerat på att ts ex har gift om sig och har ett ex dvs ts som är gravid med trillingar. Även om tråden är xxxxx så skulle det kunna vara fullt möjligt att se tre hjärtan på ultraljudet i 8:e veckan när man iaf kan se det när det är ett barn i 8:e vecka.
    TS och två inlägg på kvällen 25 nov. sen inget mer. Det är också skrivet på ett speciellt sätt. T ex Vagnen får inte plats, man kan inte resa med buss eller flyg osv.

Och? Vad gör det om hon bara svarat 1-2 gg. Hon kanske inte är lika fäst vid FL som endel andra utan har ett liv att leva i verkligheten och inte hinner sitta bakom skärmen. Eller så äger hon ingen dator och har skrivit inlägget när hon var hemma hos någon annan och har glömt tråden.

• Lillevida

Jag har aldrig kommenterat huruvida man kan se tvillingar el inte. Inte heller om de e möjligt i gifta sig el inte på 8 v, o ärligt talat skiter jag i vilket. Tycker bara de verkar skumt att ts inte skrivit nåt. Visst!, alla e olika mkt aktiva på fb, men om man skriver en tråd, så vill man troligtvis ha respons, o nog kollar man den väl nån gång då?!

Det betyder ju inte att man svarar i den. Och det kanske inte ts känner för pga olika skäl.

• Filip098

Hej,

Du kanske kan höra om du kan få hjälp genom kommunen/det sociala. Tycker det är konstigt att ingen vill hjälpa dig. Ta kontakt med någon inom vården och diskutera det här. Hoppas att allt löser sig till det bästa och att det ändå blir en rolig upplevelse att bli mamma även om du får ta det hela själv.

• fjärilsmamman
    Filip098 skrev 2017-08-02 01:12:40 följande:

Hej,

Du kanske kan höra om du kan få hjälp genom kommunen/det sociala. Tycker det är konstigt att ingen vill hjälpa dig. Ta kontakt med någon inom vården och diskutera det här. Hoppas att allt löser sig till det bästa och att det ändå blir en rolig upplevelse att bli mamma även om du får ta det hela själv.

Tråden är från 2013..
  • Anonym (gammal tråd)
    Filip098 skrev 2017-08-02 01:12:40 följande:

Hej,

Ehrm... Det har gått nästan 5 år sedan tråden skapades. Förmodligen har TS löst sin situation på ett eller annat sätt.
  • Anonym (!)

Hej! Ville bara säga att jag har varit i samma situation.december 2013 fick vi tvillingar, pojkarna Benjamin och Adam.decmeber 2015 fick vi trillingar, pojkarna Zakaria, Aron och Jasper.

Nu 2017 väntar jag tvillingpojkar igen i december!

Nu är det enda svåra att komma på namn så jag tar gärna emot tips!

Svar på tråden trillingar, vill inte!! hjälp