![carlf](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Ja kan vara ditt föremål. men andra omgången får du vara mitt "föremål" då blir det bakifrån om jag kommer nog inte kunna låta bli att ha min hand inlindad i ditt hår......en morgondröm skrev 2014-12-14 17:56:59 följande:Jag skulle precis just nu vilja kasta omkull föremålet för min kåthet och rida av honom så att han får hjärtsnörp!
-
Jag får nog gå och ta en dusch och samtidigt tänka på dig;) tankarna av att blir riktigt ordentligt av riden är verkligen inte fel;)en morgondröm skrev 2014-12-14 18:04:36 följande::-P
-
På sätt och vis är det skönt att veta man inte är ensam här inne om att vilja ha sex.
-
Ja jag är kåt nu.
Vore inte dumt att planera in en träff tills helgen eller så;) -
Vad ska man göra när man är kåt?
-
Vad ska man göra när man är kåt?
-
Det samma du. ja o kåt är jagen morgondröm skrev 2014-12-31 08:28:49 följande:
Kått njut År!
-
Det samma du. ja o kåt är jagen morgondröm skrev 2014-12-31 08:28:49 följande:
Kått njut År!
-
retas inte. jag är också kåt.Anonym (Lust) skrev 2015-01-19 20:05:56 följande:20 årig tjej btw
får sådana tankar när du säger det är lite offentligt;) -
Menar jag får kåta tankar på dig, vad man skulle kunna göra, hur folk kanske rentav skulle se. ja allt sådant;)
-
skulle lätt velat ställa mig tätt bakom dig med en hand på var sida om dig o stött mig mot bordskanten samtidigt som jag tätt tryckt upp dig mot bordet. lovar du skulle känna hur min kuk fort växte hård tätt mot dig, hur min puls ökade, min röst viskandes i ditt öra om hur jag vill........
-
Kan inte den kåtaste tjejen av alla höra av sig till mig?
-
Ja så är det kanske. är hon upptagen med någon så bör hon inte höra av sig;) men annars när somen morgondröm skrev 2015-01-20 19:40:33 följande:Hon kanske är upptagen!.. antingen i ena formen...eller den andra..
-
Erkänner att jag är riktigt kåt nu
-
Nyduschad efter en hård dag på jobbet, står o fixar i köket med en handduk om min kropp. Vore läckert att ta en kåt tjej bakifrån mot köksbordet eller diskbänken nu.