• carlf

Kåt just nu?

panicorion skrev 2014-09-08 21:52:36 följande:

Jupp.... Väntar på min sambo och hoppas han orkar med mig när han kommer hem... Haft en lång dag och ska upp tidigt så blir lite sömn men hoppas på en snabbis i alla fall.

Möt han i hallen, det är alltid uppskattat. varför inte skicka ett sms som är lagom sexigt så han får tankarna på sex innan han kommer hem
  • carlf
    SnuffyN skrev 2014-09-28 08:36:26 följande:

Lite lätt morgon kåt.

väck din partner då;)
  • carlf

Jag vill ha en tjej här nu. ja en som vill.....
     vill slicka o pulla till orgasm nu

• carlf
    Anonym (onkelkonkel) skrev 2014-10-03 22:01:43 följande:
    Vilken charmör, du måste få ligga fett!
    Haha, kvittar det inte vad man skriver här? lönt att vara charmig här, ingen som knackar på dörren för det eller hur tänker du?
  • carlf
    Anonym (onkelkonkel) skrev 2014-10-03 22:11:37 följande:
    Haha jag tänkte inte alls, var bara uttråkad. 

Kan inte en brud svara om dem kan tänka sig bli pullade och slickade till orgasm av mr Carlf.
    Ja vore det inte ett anonymt forum här så skulle jag vara lite seriösare med att leta o charma en kvinna/tjej som jag skulle vilja tillfredsställa;)
  • carlf
    livserfaren skrev 2014-10-03 22:18:53 följande:

Man måste tro på undervärk här på FL, kanske någon snäll samarit anmäler sig för tjänstgöring, hoppet är det sista som överger en har jag hört.

hoppas o leta ska man inte, saker ska bara hända. 

• carlf
    livserfaren skrev 2014-10-03 22:25:26 följande:

carlf skrev 2014-10-03 22:20:44 följande:
    hoppas o leta ska man inte, saker ska bara hända.   

Ok men gör det det, frågande.
    vist händer det. men inte en kväll då man sitter ensam hemma och inte orkar eller vill göra något;) 
     men sen vill jag inte vad som ska hända i heller, tror det är mer den rätta kärleken jag vill hitta. 
     Fan, nu blev det nä'stan lite väl seriöst prat här. 
  • carlf
    Anonym (onkelkonkel) skrev 2014-10-03 22:33:54 följande:
    Vad håller ni på med, skrämmer ju bort alla brudar!
    Haha, är här några att skrämma bort? Har du sätt några i denna tråden?
     Eller ja, tjejer kan också svara. Är här några tjejer som läser denna tråden "Kåt just nu?"
  • carlf

Ja jag ser det nu, över 165.000 besök. Men är det någon av de som är tjejer?

• carlf
    livserfaren skrev 2014-10-03 23:31:58 följande:

Tjejerna skriver inget dom läser och får en uppfattning, sen är den ofta käpprätt fel, att vara kåt är väl alla till och från,inget konstigt.
    till o från? vad är det,?jag har förstått att många har det så, ja det märks att en tjej blir förvånad när man exploderar ut orgasmen men kan fortsätta direkt. Det är kanske inte så vanligt? 
Svar på tråden Kåt just nu?