• carlf

Kåt just nu?

Anonym (her) skrev 2014-05-28 20:32:33 följande:

Har 3. Men ena är upptagen med annat tills efter helgen, andra har fått en flickvän- så där händer inte mycket. Funderar på att skaffa en 4e nu i helgen.. får se hur det går.
    Det låter som du verkligen vill knulla så ofta du bara kan få möjlighet till det;)
  • carlf
    Bettan85 skrev 2014-05-29 16:30:17 följande:
    Hade varit mysigt med lite hjälp
    bromölla om 50 min
  • carlf
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:38:36 följande:

Fast även som tidsfördriv borde det ju bara öka frustrationen? Det blir lite som att sitta och prata om mat när man är hungrig typ? 

Inte menat som kritik rent så, naturligtvis gör var och en som den vill - men jag personligen har svårt förstå poängen riktigt. Det ökar nämligen bara min frustration att prata om det. Då är det bättre endera göra något åt det - eller typ städa eller nåt annat så långt ifrån man kan tänka sig, brukar dämpa det för stunden ;)

dämpa? tycker inte du det 'r skönt att vara kåt? jag kan älska att gå småkåt hela dagar.
  • carlf
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:48:26 följande:

Allt beror (för mig) på graden av det hela. Det är ju dels ett grundtillstånd, ska vara jävligt sjuk eller jäkligt trött om jag inte ska ha lust. Det stör inte alls.

Däremot när det är såpass att det börjar kännas besvärande, eftersom det är på tok för frustrerande. DÅ så är det ju bara göra ngt åt det - eller avleda. Annars blir man galen och börjar äta på tapeterna typ, och DET gillar jag inte alls ;)

Haha, nä tapeter då har det gått långt.
     För jag själv ska funka normalt på jobb så startar jag nästan alltid dagen med att onanera ock lika så för att sova bra så avslutar jag dagen med det då också. det är mitt sätt att hålla k.åtheten på en rätt nivå
  • carlf
    Alexiandra skrev 2014-05-29 17:16:44 följande:

Okej, bara för jag skrev i tråden innan om att jag inte fattade vitsen osv.

Så när min jäkla hästtidning jag prenumererar på kom idag, så är det en helsidesannons från Longines på baksidan. Som var det första jag såg.

En helsidesannons. Med Simon Baker. De som roar sig med att korsläsa trådar kan se att jag i "vilken kändis skulle du vilja ligga med" svarat Simon Baker.

Jag har ägglossning.

Frågor på det? :S *går och strimlar lite tapeter....*

Nix, inga frågor;)
  • carlf
    Louise82 skrev 2014-05-31 22:53:23 följande:
    Någon som är chattsugen såhär på lördagskvällen, en gravid och lite småkåt kvinna här! ;)
    Aha, så du är också här inne i kväll. du vet jag gillar att språka med dig;)
  • carlf
    Anonym (sugen) skrev 2014-07-22 20:08:18 följande:

Finns en tjej här som är så kåt just nu som jag gör?

Skriv om den meningen så jag begriper;)
  • carlf

Värmen och alla lättklädda godingar gör en kåt;) haha, ja så kåt är jag;)

• carlf

Mmh, ligger i bastun och ljuger om jag säger att jag inte är kåt

Svar på tråden Kåt just nu?