• carlf

Kåt just nu?

Anonym (kåt också) skrev 2014-01-08 19:43:17 följande:
    Jupp ser allt sådana stå och vänta på bussen. he he!  Brukar inte du göra det?
    stanna o fråga om de ska åka med när du ändå kör på samma håll som de ska
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:02:04 följande:
    Vilket lidande det är i den här tråden Glad
    Lidande? kåt är alltid skönt att vara;)
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:08:14 följande:
    Ja absolut, om man är lyckosam. Tyvärr är inte alla det, vilket är synd. Men visst det finns ju många sätt man kan agera ut det rör sig i huvudet  :) 
    Menar du med partner ja eller sexpartner. Själv är jag singel o utan någon direkt sexpartner, men tycker alltid det är härligt att vara kåt. Men vist ibland blir det nästan olidligt mycket då man inte kan tänka på nått annat än sex;)
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:15:22 följande:
    Det är de jag menar, är man mindre lyckosam med en parter som kan tillfredsställa en, så kan det i situationer bli absolut olidligt, vilket är lidande på hög nivå =D  Men när går i mål så är det ju klart värt det. Bara man kommer i mål =D
    Ja att ha sex med en o samma partner som inte ger en vad man vill ha eller lär sig vad man vill ha efter lång tid kan det säkert kännas trist. ja att nästan alltid gå kåt o att man måste ta tag i det själv för att kåtheten ska lugna sig lite. det är klart en stor del det ens partner ska hjälpa till med;)
     Men va fan, det är skönt att vara kåt o orgasm är skönt, ja man får nöja sig med det ibland;)
  • carlf

Jag sitter på jobb nu o mina tankar går verkligen åt hur jag vill knulla en kåt tjej bakifrån mot skrivbordet nu;)

• carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:26:18 följande:
    Typisk tanke för en man på jobbet, hoppas du kan styra upp detta nu. Jag håller tummarna! Flört
    Ja inte för jag kan styra upp det med något ligg på jobbet. eller jag har inga tankar på att lösa det rent praktiskt. Men sköna tankar;)
     Ja men som sagt är man alltid kåt är där alltid nya former av sex tankar som dyker upp i ens huvud.
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:31:05 följande:
    Ja. man ska aldrig vara nöjd, man måste utforska längre in i den sexuella själen. Där finns det många spännande äventyr om man är öppen för sådant.
    Haha, ja.
     Vad är det för tankar som ofta kommer upp hus dig när du blir spontan kåt?  Hos mig handlar tanken ofta om hångel eller det spontana bakifrån knullet på olika platser runt om i samhället. Det är inte ofta man tänker på det mysiga härliga morgon sexet, men som också är så underbart skönt.
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:40:39 följande:
    Haha, det vill du inte veta, det är inte det vanliga direkt. Men det handlar om lite olika platser, ospontant och lite tuffare tag Tungan ute
    Det låter som det skulle krävas lite planering och tillbehör för att klara utföra det hela eller?;) Något som har testats på?
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:46:27 följande:
    Nej nej, bestämmer bara en plats, sen när man står öga mot öga, så blir det lite läskigt, då gör man bara som man blir tillsagd Tungan ute.   Det har provats, och var en upplevelse utöver det normala. Den planering som krävs är ju att du vet vem personen är, och har upprättat tillräckligt stort förtroende.
    Jaja, men det är helt klart läckert, särskilt om det sker på lite offentliga ensliga platser;)
  • carlf

halt klart, ja o stopp ordet är redan för bestämt så handlingen o spänningen kan verkligen gå långt;) 

Svar på tråden Kåt just nu?