• carlf

Kåt just nu?

nittitalist skrev 2013-07-22 10:12:48 följande:
    näe, tyvärr inte. Jag är sämst på det. Men övning ger färdighet hoppas jag på .
    ja det heter så, synd du inte får med din kille på dina övningar bara.
  • carlf
    nittitalist skrev 2013-07-22 10:14:45 följande:
    Man kan inte få allt här i världen... :)
    kanske är så. men sex i ett förhållande tycker jag hör förhållande till. jaja, jag ska inte lägga mig i, bara ni är riktigt kära i varandra så kan ni säkert visa det på 1000 andra sätt mellan er;)
  • carlf
    och skrev 2013-07-22 12:47:50 följande:
    Tack.

Nej, precis. Visst är jag omtänksam som varnar i förväg? 
    haha;)
  • carlf
    Matildet skrev 2013-11-14 13:52:57 följande:
    Inte alls! HahahahahaGlad
    Ingen som triggar igång dig? jaja, det behövs inte alltid
  • carlf
    Charlotte73 skrev 2013-11-19 23:33:12 följande:
    Ja, jag har ingen användnig för den nu heller:/
    vart är din gubbe då?
  • carlf
    Anonym (tjej35) skrev 2013-11-28 17:03:37 följande:
    Jag har inte sagt något om längre förhållande. Jag är singel så jag gör precis som jag vill... Han jag har sex med så har jag (tyvärr) inte något förhållande med utan vi är bara vänner som någon gång i månaden har sex med varandra. Därför spenderar vi som regel inte vardagsnätter med varandra eller nätter när jag har barnen och då återstår det bara varannan helg då vi brukar hamna i samma säng..... Vi borde inte ha sex egentligen men ingen av oss kan motstå när det är så förbannat bra.
    Jag låter min ytterdörr stå öppen, du är välkommen när som, Ja o skulle kärlek uppstå mellan oss så finns det nog ingen gladare kille än jag. Vill verkligen hitta den rätta kärleken också.
  • carlf
    Anonym (tjej35) skrev 2013-11-28 18:29:42 följande:
    Det är ju snällt men tror jag hoppar över det. Brukar inte fara hem till främmande killar hur som helst, speciellt inte när jag inte vet var dom bor ;)
    Haha, nä kanske sant;) det skulle man säkert inte göra. Södra delen av landet.
Svar på tråden Kåt just nu?