Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Här är en till som är beräknad i december :) fick pluss idag, är helt chockad! Började gråta glädjetårar när jag såg det lilla strecket titta fram :) vet ni när man ska kontakta barnmorskan?! Går in i vecka 4 imorgon

• Förstaförsökaren26

Crissie- jag känner samma! Detta är dock första gången jag är gravid men är ändå rädd! Tyckte att jag hade mer symtom innan jag plussade.. :S Men detta SKA gå vägen! Så får/Mäste man tänka!! Grattis till plusset! ð???

• Förstaförsökaren26

Babylängtan20 min barnmorska sa igår att tydligen så är blödningar väldigt vanligt och behöver inte alls vara något fel! Hoppas att det går över för dig och du får fortsätta att njuta av att vara gravid! ð???

• Förstaförsökaren26

Åh är så nojig - plussade för 2 veckor sen å är beräknad till 10dec. Nu är det såhär att innan jag plussade så hade jag en del symtom som illamående å molvärk. Nu såhär 2 v senare känner jag mig inte alls illamående utan mer svullen, otroligt trött å kissnödig hela tiden. Är ett missfall på gång lr vad sker?! Gick in i v7 nu. Å testade så sent som igår starkt positivt.. Åhh är så nervös!

• Förstaförsökaren26

Jag har en liten fundering.. När tycker ni att man bör tala om för sina kollegor?! Jobbar på förskola å just nu så är jag inne i en period då jag är sååå otroligt trött. Tänker att berättar man kanske ju ha lite förståelse, men vet samtidigt att det är så tidigt.

• Förstaförsökaren26

Usch stackare!! Hoppas att morgondagen blir mkt bättre!!! Jag har en undran till er damer, ska göra paj å tänkte göra en med kräftstjärtar och kallrökt lax. Nu är min fråga får man äta kallrökt lax?!

• Förstaförsökaren26

Tack snälla för alla svar! Köpte lite lax men får se om jag vågar att äta den :S är så nojig av mig redan, vill inte skada lillen på något sätt! Hoppas att ni alla hade en bra 1maj! Nu är det dags att sova ZzZzZzzzz

Svar på tråden December bebis 2013