Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Grattis gosnosen till ett lyckat RUL! Imon kl 9:00 är det dags för mig! Börjar bli nervös nu.. Vill också känna av bebisen är förvisso i v19 (18+5)

• Förstaförsökaren26

Har oxå ultraljud imorgon :) tror på kille, har gjort bikarbonat testet 5ggr och fått tjej 2ggr och kille 3ggr. Ska bli spännande å se.. Lycka till imorgon Mallabralla :)

• Förstaförsökaren26

Åh jag går på moln kom just hem från RUL å vi har en pigg och frisk liten flicka i magen!! Jag är så lycklig!! Jag vill föresten varna alla er som använder doppler att inte göra det! Hon som gjorde ultraljudet på mig rek att man inte gör det då man inte vet hur säkert det är. Bara så ni vet! Ha en toppen dag alla!!

• Förstaförsökaren26

Jag håller med de andra! Kräv att en ordentlig undersökning! Min pappa klagade på yrsel, huvudvärk och försvagning på höger sida - de skickade hem med rek att vila å ta Alvedon. En vecka senare brast ett pulsåderbrock i hjärnan! Tack gode Gud så överlevde han men jag tycker att läkare ska ta en på allvar när man visar upp såpass allvarliga symtom!!

• Förstaförsökaren26

Vilken fin mage mammatilltvå85! Kollade din blogg precis å jag köpte oxå den där rosa dräkten från newbie när vi fått veta att vi ska få en liten tjej! Den är så fin! :)

• Förstaförsökaren26

Plopps80 åh den overallen har jag oxå kollat på. Funderar på om man kan ha den på väg hem från BB?! Vilken strl bör man isåfall köpa den i?! Har noll koll på strl känns det som!

Svar på tråden December bebis 2013