December bebis 2013
Nu har jag precis gjort bikarbonattestet å det visade tjej :) min magkänsla säger tjej men vi får se den 18/7 vad det blir :)
Nu har jag precis gjort bikarbonattestet å det visade tjej :) min magkänsla säger tjej men vi får se den 18/7 vad det blir :)
Oj så mycket fint ni har handlat! :) jag vågar inte riktigt handla ännu, väntar till efter RUL tror jag :) men har kollat lite å newbie har så mycket fint!
Ska till Ullared i helgen och shoppa lite tänkte jag! Har ni några bra tips på vad man kan handla?! :)
Tack för tipsen Misskaos! :) blir nog en hel del handlande till helgen! :) hehe
Mammatilltvå85 va fin mage du har! Liten å nätt! Brukar naveln alltid ploppa ut?! Känns lite otäckt :S usch att spricka är jag otroligt nervös för! Är nervös inför hela förlossningen, har inga barn sen tidigare så vet inte vad jag ska förvänta mig.
Plopps80 du är inte ensam.. Vägde mig idag å 9kg upp :S Så nu är det stopp på sötsaker å mer promenader som gäller!
Plopps80 och Fiafunderar : Jo, man är gravid men ändå! Man får väl ta tag i det hela sen i jan! ;)
Grattis Grattis Plopps80!! :)
Plopps80 grattis igen! Vill oxå ha mitt RUL nu! Men den som väntar på nåt gott! :)
Hej! Hur har ni det i sommarhettan?! Jag måste få fråga er en sak som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med? Gick nu på em en promenad med min sambo, inte så långt utan kanske 3km. Fick tyvärr avbryta promenaden då jag fick riktigt ont typ under magen precis innan ja hela härligheten, fick även jätte ont i ryggen å värken strålade ner i låren. Kan det vara foglossning tro? Aldrig varit med om nåt liknande. Nu efter att jag har vilat så känns det bättre.