Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Men tjejer, menar ni att de glömde bort när ni fyllde?! Nej inte okej i min bok! Visst man behöver inga presenter som kostar en förmögenhet men att säga grattis till kvinnan som fött samt bär ens barn är ett MÅSTE! Min far gratulerar fortf min mor å då har de levt isär i snart 20 år! Ne fy på dumma karlar! * en aningens hormonfylld kvinna*

• Förstaförsökaren26

Okej! Ska nog testa det hallonbladsthe. Du har inget annat bra tips?! Uhh börjar bli nervös inför förlossningen. Längtar efter min sessa men är så fruktansvärt rädd för att spricka :S fått höra riktigt skräckhistorier!

• Förstaförsökaren26

Misskaos - haha satte choklad igång det hela då vore min sessa här redan ;) ja, jag får skriva det så de vet om det! Jag vet ku innerst inne att det kommer gå bra men är lite otäckt såhär första gången.

• Förstaförsökaren26

Misskaos - åh ett glas vit o lite brieost hade suttit fint! Men snart så! Vill ha henne här nu, hoppas innerligt att dessa 3 månader går snabbt!!

• Förstaförsökaren26

Ja 1/12 blir alldeles perfekt :) hehe är beräknad till 15/12. Eller hon får komma när hon är redo å ska komma :) Vill bara att hon ska må bra!

Svar på tråden December bebis 2013