December bebis 2013
Åh, då ska jag hålla både tummar och tår för dej! ;)
Åh, då ska jag hålla både tummar och tår för dej! ;)
Tuttiluttan - usch va obehagligt! Tur att lillan rör sig nu! Har läst att det kan vara vanligt att bebisen ibland är lite mer stilla vissa dagar. Får hoppas att hon fortsätter att röra sig flitigt nu! :)
Som jag har förstått det så behöver man inte ta ut hela GP om man blir beviljad! Är mitt första barn oxå så tycker även jag att det är så snurrigt allt :S har iallafall ansökt och hoppas på att få beviljat!
Du är ju jätte fin plopps80!!! Jag hade Ågren förut över vikten å stora magen men nu struntar jag it! Orkar inte bry mig å tycker faktiskt att kan de inte säg något snällt om min mage så kan de gott håll tyst! ;)
Plopps80 - usch folk ska lära sig att hålla TYST!! Det är ett mirakel man bär på!! Jag tycker att alla magar som läggs in här i tråden är jätte fina! Som jag sa tänk på vilka fina mirakel vi bär på!
Jag måste få fråga er en sak! Hur vanligt är det med "mensvärk" nu i v26? Inget att oroa sig för?! Är som sagt första barnet så jag nojjar mig för allt :S
Mirella85- jo, jag har funderar på om det kan vara SD. Brukar oftast komma när jag är på jobbet å vi har det väldigt stressigt nu! Bland annat därför jag ansökt om HP. Men vi får se :) tack för svaret! Å vilken mysig bebishörna Mammatilltvå85 :)
Ha en toppen fredag allesammans!! :)
Åhh grattis plopps80! Va skönt! :) hur länge fick du vänta?