December bebis 2013
Idag önskar jag mig ett glas rött vin!
Idag önskar jag mig ett glas rött vin!
Alkoholfritt öl *huuu* är inte så förtjust öht. Dom där alkoholfria vinerna är inget vidate, kall cola är bättre.. men just idag vart jsg så sugen på ett gott smakrikt rött. Och brie.. är väl bsra för att man inte får..
Nä det är ju sant. Ikväll ska vi ha gäster och maken ska laga en riktigt långkokt köttgryta. Kanske ska ta ett par droppar till. Med sonen skålade jag i skumpa på min bäst väns bröllop och på nyår. Låg moral kanske men trots dessa övertramp verkar sonen ok. Vi pratar då skåla och smaka ett par små sippar inte mer... det är nog vad mitt samvrte klarar tror jag. Ett tag vsr det ju en hysteridk debatt om att man inte kunde äta filmjölk eller mat med vin i (kokt ) pga alkoholen.
Eller så väntar man och tänk då gott på nyår med ett helt glas skumpa
Jag (som omföderska) kommer med träffa min Bm ca varannan vecka i slutet. Tror det är nu det börjar täta till sig. Går in i v31 imorgon, hur psycho är inte det?? Vart tog tiden vägen *poff* Gillar den stora sprattliga mangen nu.. Längtar såklart efter bebis men detta är ju sista gången magen sparkar av en litetn knodd.
Sdr är bättre nu. Gick en kort, långsam promenad och fick bara en endaste sdr. Skönt
Det är rutin på vissa ställen. På andra gör man det om bgluc stiger. Det är rätt äckligt att dricka sockerlösningen så varcglad att slippa.
Jag hafe inte gjort det on det hade vsrit rutin om bgluc under 8.