Fast jobbets situation är väl inte ditt problem? On du inte orkar? Vad säger din chef? Jag gick ju hem nu fast min ersättare inte lär komma på länge. Hälsan måste gå före!
Kanske dra net på ngn promenad och vila istället?
Hmm mat ja. Äter med mkt..
sarak skrev 2013-09-26 12:23:54 följande:
Tack Felinne och Miss Kaos. Jag försöker leva ganska så bra. En kortare morgonpromenad med hunden innan jobbet, 1,5 km raskt tempo. Går alltid en promenad på lunchen, också 1,5 km. När jag kommer hem från jobbet är jag ute och cyklar (har bytit promenader mot cykelturer på inrådan av sjukgymnast.) Antingen cyklar jag en lugn runda på 30 min med hunden, och ibland (hittills 2 ggr denna vecka) ett mer motionsinriktat pass på landsvägscykeln. Äter gör jag alldeles för mycket, men ganska nyttigt i varje fall
Det är nog en kombination av tillväxtperiod, höstmörker, massa jobb och som Miss Kaos säger alla toabesök som gör att tröttheten känns helt oövervinnerlig. Tyvärr känns det som svåra saker att påverka, dår bita ihop och hoppas att det vänder!
Kan tyvärr inte gå ner i arbetstid just nu då det är så mycket att göra och jag är den enda med ekonomikompetens på min division, dvs ingen kollega som kan ta mer. En ersättare till mig är dock på väg in för upplärning, om någon månad borde han kunna så pass mycket att han kan göra vissa saker självständigt så jag får lite vila. Har massa semester sparat att ta ut när tillfälle finns