December bebis 2013
La ut en bild på instagram alltså
La ut en bild på instagram alltså
Ludde suger mkt på fingrarna och händer han dreglar mkt. Han är väldigt intresserad av sina fötter. Han tittar och studerar dom.
Gode värld idag har Ludde varit sjukt jobbig vid amning. Han äter väldigt snabbt numera och när jag erbjöd andra bröstet bet han stenhårt och sen kväljdes han av bröstet. Han har inte haft ro att amma utan har slitit och dragit i brösten när jag tar bort honom skriker han men är som sagt inte nöjd vid bröstet heller blääää orkar inte det värker och bultar i bröstvårtorna. Nu har han somnat på sambons bröst helt utmattad. Han har mkt att göra nu, kolla syrran som leker, kolla på sina fötter, skratta riktigt har han börjat med. Fortsätter han så här med brösten gör han det omöjligt för mig att fortsätta amma! Har massa mjölk och det funkar. Visst jag älskar det inte men vill amma till han är 6 mån. Undra varför han gör så
instagram.com/p/kG1QQxsB2T/ en gullig tjockis som även idag dummar sig vid bröstet :/
Någon här som lagt till mig på instagram? Har fått en förfrågan
Igår somna Ludde för natten 18:30. Hade första lugna kvällen på länge. 21 la jag mig och ammade och han sov bara till 01. Annars sover han ofta till 03:30. Men nä i natt ville han äta varannan timme. 01,03,05,07. Ammade honom och gav honom till mannen och däckade till 9:30. Skönt Längtar verkligen tills han somnar så tidigt för natten. Den stunden i soffan när barnen sover är ovärderlig för småbarnsföräldrar. Ja i min värld iaf
instagram.com/p/kJ1E6qMBzl/ Ludde testar antilopen