December bebis 2013
Får med den frågan, tror det står i gravikalendern här? Jag har gissat 9månader -det veckoantal jag har kvar borde stämma?
Ja.skit det ja. Mer fk *dör lite*
Tack! Känns bättre när det inte bara är jag som är fånig... Han får gärna hs bara "pojkiga" kläder lekar men då ska det vara för att han gillar det mest. Inte för andra säger det. Drt här andra barnet har bara murriga kläder svart mörkt grönt gråmelerat. Deppigt ser det ut! Tydligen hade han sagt ngt om min sons oranga byxor. Han valde ett tradera pkt med gröna gula blå röda och svarta mjukisar. Tröjor till i samma färger med troll som pussas, stjärnor, grävmaskiner, en med påsydd sametsslips och en med barn som rider på olika djur. Jättefint. Vill inte han ska bli retad eller känna att dessa kläder är fel som han har valt. Det är nog en blandning från flick/pojk avd och passar bra till ett barn.. respektlöst att kommentera. Återkommer det får jag ta upp det med fsk. Förra terminen gick en kille frekvent i lila klänning. Ingen sa ett ord om det.
Det har jag med tänkt.. vad jobbigt att liggga så.. omöjligt att säga om den är ruckbar fixerad ellet bara har vänt sig. Bm måste känns det med händerna. Sålönge huvudrt är neråt går det bra att föda! Vissa fixerar sig först under fl. Går vattnet och barnet inte har satt fast sig ska man inte gå omkring fonns få en liten risk att navelsträngen fastnar runt halsen
Magrn sjönk aldrig på mig med sonen. Men han var fixerad mot slutet. Denna bebisen sjönk magen poff samma natt som jag gick in i sista trimestern. Vet inte hur den ligger därinne bm ska få kolla imorgon. Dom har inte velat klämma pga mina sdr. Men nu är dom helt ok.. och jag vill veta!
Man ser om magen sjunkrt den flyttar sig markant neråt..
*asg* hoppas jag inte får hans färg bara.bkan man inte gråta sig till en annan igångsättning på bf om man känner sig som Homer? Snacka humanitära skäl! *fnittrar hysteriskt*
Jag såg ut och kände mig som en strandad val sist
Så länge det inte gör ont eller blir regelbundet så ska det vara ok.
Tydligen kan det vara både barnets position och magmusklerna som ger efter som gör att drn sjunker
Livmodern styrketränar inför förlossningen!
Här med. Håller igång men ingen löpning sedan v10. Planen är en halvmara i oktaver. . Måste hålla nere målsättningen och satsa på att ta mig runt. Ings tider. I jan räkbsr jag med promenader och bäckenbottenträning/stabeliserande träning. Sen får man bygga åå efterhand. Längtar ut att löpa trail nu det är ju perfekt väder..
Min gubbe är uppmuntrande btw. Den formen du varvi kommer du nog aldrig mer tbx till.
Tack tack.