• moruri

December bebis 2013

För mig känns inte vaccinet som något jag skulle stoppa i mig. Sist jag tog maginfluensa vaccin (ducoral iofs när jag skulle resa) fick jag i princip alla bieffekter man kunde få. Spydde, världens diarré, fick i princip bo på toaletten i en vecka. Yrsel huvudvärk osv osv. Nej fy fan! Ryser av blotta tanken.

• moruri

Fk har fått mitt humör att bli jäkligt surt även idag. När man äntligen lyckas få tag på dom i telefon efter över en halvtimme kan de ju ändå inte hjälpa till med något. Dessutom kommer man till en otrevlig kärring ( innan jag ens hunnit vara otrevlig tillbaka). "Har ni e-legitimation kan ni göra det online", eh nej hur fan ska man kunna det när er hemsida varit nere i över en veckas tid?????? Blir sjukt arg och vill hitta en ak4 och skjuta allihopa!!!!!!!!!!!

Hur ska man vända detta nudå? Bitterfitta...

• moruri

Missk: Hade varit riktigt tillfredsställande! Nu har karln åkt dit för att snacka med dom, får han inte någon vettig hjälp tänker jag nog överlägga det där med bajsblöja! ;)

• moruri

Har provat på massa olika datorer och telefon men de har nå problem med deras e-legitimation. Står på förstasidan. Jag kan logga in på min men min Karl kommer inte in på sin. (han som ska föra över sina pappadagar till mig)

• moruri

Gosnosen: står det ja :p provat med både firefox och chrome på flera olika datorer. Men icke!

• moruri

Sitter med ett fat nybakade hallongrottor slö tittar på star wars medan jag syr filt och mössa till lillbebben, Ferdinand får matchande byxor och mössa också ! :)
    Mysig kväll!
    Ska nog gå och hämta ett glas julmust!

• moruri

Vi har använt lite olika blöjor, känns som man måste prova sig fram. Men framförallt hade vi pampers i början ( gillade inte libero) men nu köper vi mest tou jour som finns på Lidl. Tycker de är i princip same same som pampers tunna och läcker inte. ICAs eller Willys egna har inte funkat för oss då jag tycker de läcker ofta och blir väldigt hårda..

• moruri

Köpte aldrig nå gravidkläder förutom Leggings som ligger i tvätten. Börjar bli riktigt deprimerande att sätta på sig kläder när jag inte är den som uppskattar magtröjor. :(

• moruri

Någon här btw som har tänkt sig en tidig hemgång? (förutsatt att bebis och ni mår bra och det inte fanns några komplikationer)

Ville egentligen gå hem med sonen senare samma dag men all personal va HELT emot det och fick mig att känna mig dum så stannade en natt mot min vilja..

• moruri

Angående sex..
    Har sista tiden faktiskt föredragit att tillfredsställa mig själv. Känner mig bara grymt otymplig och osexig när jag har sex med min sambo nu så tappar lusten lite.

Svar på tråden December bebis 2013