• moruri

Dricker hallonbladste bara, men inte för jag tror att det sätter igång något utan för jag tror det minskar blödningen och förkortar läketiden.

• moruri

Loggar alltid in lika spänd för nyheter om bebisankomster. Ger en hopp! :)

10 dagar till bf! Börjat bli lite smått stressad, försöker hålla det rent här hemma med disken diskad och tvätten tvättad. Minns vår lägenhet var typ steril innan Ferdinand kom. Va så mysigt att komma hem från bb till ett nystädat hem.

• moruri

Kollar på tv 2, program som handlar om när barn dör.. Tårarna sprutar åt alla håll!

• moruri

IdaJ: har så tyckt jag känner igen din bild! Now i know! Du känner offer, cristofher från Gävle! Haha. Minns dig sedan jag va typ 15. :D

• moruri

IdaJ: Molly.. Tror dock vi aldrig träffats, haha! Men jag va hans bff under några år!

• moruri

Hah, det va där jag förstod det va du! :) skönt, hatar att känna igen folk men man inte kan sätta fingret på varifrån!

• moruri

IdaJ: haha, sant! Men kunde inte koppla när du kom från Gbg va?

Låter bra med ny tråd. Jag har också börjat Nojja lite inför förlossningen när jag läst om jobbiga förlossningar (och då va ändå min förra näst intill exemplarisk). Läser dock gärna efter lillen ploppat ut! :)

• moruri

Jag blev arg på sambon igår för han åkte och jobbade en timme utanför stan, haha! Fast det är dels också för både jag och Ferdinand är förkylda fortfarande och det är mer krävande att ta hand om en liten sjukis själv höggravid...
    Dricker gör ingen av oss knappt, men hade inte tyckt det var okej om han gick på fest nu medan jag sitter här stor som ett berg med krämpor. Tycker han kan dela lidandet med mig ;)

• moruri

Idag blir en produktiv dag. Börjar med tvätten, alla täcken kuddar och lakan får åka med! Storstädning, möblera om i sovrummet så pojkarna får säng på varsin sida om vår säng. Ska bädda lill Douglas säng :).

Sedan ska vi gå förbi hyresvärdens kontor och tjata på dom att vi vill ha lägenheten med inflytt 1 dec. Ska stå där med min belly och pina dom till att ge oss lägenheten :p önska mig lycka till!

Sedan blir det en luuugn kväll, ska kolla igenom förlossningsväskan igen och lägga ner kläder till mig och sambon.

Någon som har tips på något trevligt man kan laga till middag?

Svar på tråden December bebis 2013