December bebis 2013
Repan skrev 2013-11-25 10:56:22 följande:
Det både känns o ser ut som blåmärken i varje fall! Gör hiskeligt ont. 25 dagar kvar. Seg väntan nu... Men börjat bli nervös inför FL nu så ibland är jag mer rädd än förväntansfull.
Jag trodde ngt var galet när jag väntade Isak så jag frågade BM och fick då svaret om hormonrand...
Ser rätt skumt ut ja!!
Förlossningen ja. Vad oroar ni er för?
Jag är oroad över sprickrisken. (har föreskrivit inkontinenshjälpmedel och fick en lite VÄL utförlig bild av hur det kan bli) Dvs för mig.
Sen är det allt som kan hända bebisen. Sån´t som hände 1 på miljonen osv.
Att en massa folk ska komma in som jag inte vill ha där under fl.
Börjar nu få lite sådär *ieuu* för smärtan. Vill föda NU så jag inte hinner tänka mer på det.
Ser samtidigt fram emot förlossningen då det är en enorm urtidskraft och jag kände mig som en superhjälte sist! BM var helt suverän och jag fick föda som jag ville och följa kroppens signaler det var skithäftigt. Att sen få upp det lilla knytet på bröstet. Obeskrivligt! Han låg där och började amma. Helt otroligt. Sen försökte jag kissa och tog på honom en liten mössa. Sen rullade vi in på BB och klädde på våran lilla plutt efter ett tag. *s* glömmer aldrig när dom kom inte till mig på morgonen och fick panik VAR ÄR BEBISEN?? Ehhh... här? Då had ejag klätt av honom igen och lagt honom på mitt bröst under täcket.. *s*