• MissKaos

December bebis 2013

Lätt te och pepparkakor!!! Det hjälper mot allt ;)[/quote]

Det och shopping! Fast ullared nu? Kusinen var dit. Det vsr gräsligt gick inte ta sig fram. Jag hade inte pallat det nu.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Wow! Väntsr på nästa inlägg..

Jis skrev 2013-11-26 23:59:54 följande:
    Jag ligger på bb, vattnet gick ikväll. Får ligga kvar för observation inatt, kommer d inte igång av sig själv blir jag igångsatt imorgon.

Idag montering av klk inredning. .äntligen! Ser ut som kriget nu med allt urrivet därifrån
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Grattis! !!

sarak skrev 2013-11-27 15:41:52 följande:
    Kl 22.24 igår kom vår älskade rasmus. Lång jobbig förlossning men en alldeles underbar bebis. Fick nog igen för en enkel graviditet. 3215 gram och 49 cm. Äter och sover och verkar nöjd, så fin så det är inte klokt. Jag är helt slut, är kvar på förlossningen då det är fullt på bb. Uppdaterar mer när vi fått komma till bb och jag får slå på mobilen. Utlovar även bild på underverket.

Förvärkar from hell. Samandragningar som suger i och gör lite ont. Hållt på med klädkammaren hela dgn. Antagligen för mkt aktivitet. Sätter mig i soffan nu med sonen kollar film.gubben sprlar tennis ser inte precis frsm emot att lägga honlm.
  • MissKaos

Åhhhh vetevärmare

• MissKaos
    hoppas!
    Otåligast skrev 2013-11-27 14:14:13 följande:
    Och sekunden efter att jag skrev det gick jag och kissade och vad hände väl då - massa slem när jag torkade mig. Yeay!! Kanske inte är så långt bort det här med förlossning trots allt :).

• MissKaos

Här la sig sdr och ont m vila och vetevärmare.

Börjar nog bli förkyld. Blä. Öm i brösten.

Läggdax.

• MissKaos

Lågt socker fixar dom snabbt! Trist det är ju inte det man vill när bebisen väl är ute..

Låter som en jobbig fl? Gick väldans fort?

Grattis till ditt lilla mirakel!

.

Jis skrev 2013-11-28 04:21:52 följande:
    18.55 föddes hon, med mörkt hår. Ingen eda hanns med. Fy fan!

Nu ligger hon på neo pga lågt blodsocker

• MissKaos

Ha målbilden bebis!! Härligt med bebis snart. Hoppas på en lagom lång fl med känsla av kontroll och bra smärtlindring.

Lycka till *spark i rumpan*

Nov13 skrev 2013-11-28 06:41:47 följande:
    Bf idag!!!

Och igångsättning eller inte men jag tror bebis vill ut idag iaf. Haft några vad som måste vara riktiga värkar inatt, och nu på morgonen fortsatte slemproppen att gå men nu i större delar och med en hel del blod i.

Får se om det hinner starta av sig själv innan jag sätts igång.

Äntligen ska jag få träffa bebis!! Att jag är livrädd och känner mig väldigt uppstressad är en annan sak...

• MissKaos

Jag hsr gjort mkt. Men max 50% av det som var planerat

Crissie skrev 2013-11-28 12:51:42 följande:
    Har varit föräldraledig några veckor nu och hade planerat så mycket som jag skulle göra, städa varje liten vrå,fylla frysen, träffa vänner man inte hinner träffa annars osv. Men har knappt fått något sånt gjort. Och med 13 dgr kvar till BF är det nog bäst att försöka vila och ladda upp så mkt som möjligt istället för att stressa med städning och annat. Någon som känner igen sig?

• MissKaos

Jag hsr gjort mkt. Men max 50% av det som var planerat

Crissie skrev 2013-11-28 12:51:42 följande:
    Har varit föräldraledig några veckor nu och hade planerat så mycket som jag skulle göra, städa varje liten vrå,fylla frysen, träffa vänner man inte hinner träffa annars osv. Men har knappt fått något sånt gjort. Och med 13 dgr kvar till BF är det nog bäst att försöka vila och ladda upp så mkt som möjligt istället för att stressa med städning och annat. Någon som känner igen sig?

Svar på tråden December bebis 2013