• MissKaos

December bebis 2013

Min papoa ringde. Öppnaf samtalet mef Gyr går det med barnafödandet?  *moooosa*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ja i tidig graviditet! Nu återbildas den inte längre..

Tror det kom cs 2dl!! Med sonen. Detbär mkt snigelspår det..

MariaOchNiklas skrev 2013-11-24 10:24:32 följande:
    Har oxå funderat över hur mycket slempropp det finns. Pratade med en vän om det och hon sa att den oftast återbildas ganska fort om inte nu hela skulle släppa på en gång. Jag har fått slemklumpar som lossnat nästan varje dag under senaste veckan. Hoppas ju självklart på ett litet tecken på kommande fl, men inget stor förhoppning tyvärr.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Vad är det dom säger, inom 2v när hels är ute?

Testar med spinning idag. Ska koka basilika imorgon. ..

MariaOchNiklas skrev 2013-11-24 10:24:32 följande:
    Har oxå funderat över hur mycket slempropp det finns. Pratade med en vän om det och hon sa att den oftast återbildas ganska fort om inte nu hela skulle släppa på en gång. Jag har fått slemklumpar som lossnat nästan varje dag under senaste veckan. Hoppas ju självklart på ett litet tecken på kommande fl, men inget stor förhoppning tyvärr.

• MissKaos

Kokar dedperat basilika efter att två i min förra mammagrp säger att deras värkar startade efter massivt intag av denna mumsiga dryck.. ca 8dl hade en av tjejerna klämt i sig. Jag hade en liten kastrull men 7dl vatten 1/2dl basilika +hallonbladste+nejlikor som med ska kunna starta det hela och kanelstång. Kanel ska ju med vara bra och jag måste ju överleva experimentet, eller mina smaklökar. Lycka till till mig.. lär väl bara få mer ont i magen. Åt massor av choklad och fika igår. Spinning i em. Sen känns det som jag har prövat nästan allt på en gång! Borede nog ha en färsk annanas med

Kom uuuut nu!

• MissKaos

Vanlig krydda säger googel.. hon som drack kl 21 och fick värkar kl 01 tog en hal kryddburk kokade vatten slog över basilikan och lät det dra. Jag la allt i en kastrull och ööt det sjuda. Smakar... ehh.. inte jättegott.

MariaOchNiklas skrev 2013-11-24 11:55:47 följande:
    Då låter det ju lovande iaf tyckte det lät lite konstigt att den återbildas så sent. Heja dej på spinning. Ska ta mig ut på en promenad idag och se om det vill hända något. Går det bra att göra basilika avkok på torkad basilika? Ska man blanda det med hallonbladsthe eller dricka var för sig?

• MissKaos

Hon hade i hallonbladste för smaken..

• MissKaos

Tydligen funkar vanlig krydda..

Jag spydde inte men kanelstången räddade nog mig där! La ju i lite annat med.

Överväger att göra en kastrull till efter lunch.

*s* tänk om det fungerade för alla! Ingen skulle gåblängre än v 38 då..

Nillis13 skrev 2013-11-24 12:26:28 följande:
    MK: så det fungerar m vanlig kryddburk med basilika? Kke borde testa, bara man inte spyr på kuppen, haha ;)

Du måste berätta sen om det hade nån värkan!

• MissKaos

Fy! Hemskt. Stackare!

Plopps80 skrev 2013-11-24 14:54:01 följande:
    Blir operation men inte i nuläget. Får panocod, xylocainspray, isbinda och ska få något annat också. Operationen blir längre fram. Kan inte njuta av min lille bebis eller någonting. Smärtorna är obeskrivliga.

Teet gjorde nada...
  • MissKaos
    greywolf skrev 2013-11-24 15:38:54 följande:
    Haha lycka till, du måste uppdatera oss om vad det gav för effekt!!

NOLL effekt hittills. Och hon som fick värkar av det fick det 4 h efter intag. Borde vara precis nu. Hinner väl med ett pass spinning till då. Eller många.Jaja.. Har iaf testat!!

Får snart gå och byta om och åka upp till gymmet..

Massivt chokladintag blev jag bara lätt illamåeende av... *s* men gott var det med tobleroen Så kolhydrtladdad är man för träningen iaf!
  • MissKaos
    MariaOchNiklas skrev 2013-11-24 15:59:55 följande:
    Har gjort basilika avkok nu med nejlikor och kanel i. Smakar helt ok. Även tagit en raskare promenad än vanligt. Börjar känna spänd mage. Får se om det blir något mer, får nog avsluta dagen med färdknäppen di får oxå ta färdknäppen efter ditt pass med spinning

Jaadu... Hade jag fått maken till det så! Han såg ut som om ajg pistolhotade honom vid tanken på sex med en högggravid så det blir nog inget med det.

Den där kanelen och nejlikorna gjorde det hela drickbart.

Spänd mage, ja lite. Sen kissade jag rätt mkt Obestämd Hoppas du har bättre effekt! Hur mkt hällde du i dig?    
Svar på tråden December bebis 2013