December bebis 2013
Vi hade RUL igår, var "fortfarande" en lillasyster, haha, och allt såg bra ut. De ändrade inte datumet dels för att det blev samma som sist, men även om det inte blir det sa hon att de går efter det datum man får i v.13..
Idag har jag handlat söta små pojkbebiskläder i present till min lilla tremänning som just fötts. Mysigt! Köpte dock strlk 62 då han inte var mini när han föddes och jag antar att många andra handlar just 50 eller 56....eller så tänker alla som jag och så får de massor i 62 istället, haha. Hon gillar ekologiskt så jag hittade en body på name it och byxor på KappAhl, ska köpa till nåt mer senare idag, nån liten leksak/tossor/snuttefilt eller så då vi är fler som är med på presenten. Så mysigt att shoppa bebissaker.....=)=)
Har märkt en så sjukt rolig sak angående bebis i magen. Hon reagerar inte på min vanliga röst/tonläge men så fort jag pratar med vår katt med lite högre och pipigare röst/bebisprat typ så börjar hon sparka som tusan. Varje morgon när jag vaknar och pratar med sambon så sover hon, sen efter en stund kommer katten in till oss och vill gosa, då när jag pratar med henne tar det max 1 minut sen börjar hon sparka som en galning, detta har hänt säkert 10 dagar på rad nu så det är ingen slump....och det roligaste av allt är att när jag försöker prata igång bebisen för att få känna sparkar och pratar med bebisröst med magen gissa vem som kommer då på en gång? Katten!!! hahaha. Skrattar ihjäl mig varje gång. Tänk när bebis är född och vi jollrar med henne, då kommer jag ha två små tjejjer i famnen, en som är lite mer lurvig än den andra;=)