moto skrev 2013-07-13 21:32:27 följande:
grattis!!
Måste testa bikarbonat igen - har köpt nytt, ska ta lite större mängd den här gången! Rul sista juli!
Grattis!!
nej nej säg inte att bikarbonat funkar...jag vill ju ha skum
grattis till alla ni som varit på RUL
ja det var ju värdelöst när kläderna var i set, tröja och byxa, sonen kunde aldrig ha de kläderna ihop, alltid mindre byxor!
Har nog inte lust att ge mig ut och handla kläder om de bebis har är för stora så jag gör det gärna innan! Tänkte på det att när man får ju - i dec - värsta sjuktiden, alla är snoriga, hostiga, kräksjuka och så risk för RS-virus - så var det inte riktigt när sonen föddes vid midsommar! Nu kommer man ju inte vilja åka till köpcentrum med nyfödd tex så jag köper gärna de första kläderna innan!
Oj liten kille! Min vägde 5775 g på 4-mån kontrollen! (5970 g på 5-mån) Haha när min var 18 månader hade han kommit över 10-kilosgränsen, det väger min kompis 6-månaders!!
Ja Livly är väldigt mjuka och goa! Vad matchar med till det grå med stjärnor? De hade inte ett set i samma strl! Blir det tjej tyckte jag det rosa kan passa till!
Ja tänk vad olika stora de är, mina söner är fortfarande små, kanske inte så konstigt iochförsig då jag och maken är ganska små vi med...vore konstigare om vi fick jättelånga och stora barn...
Jag hade nog matchat det gråa med vitt. Alernativt annat grått fast i annat material, tex newborn har fina grå byxor som är lite melerade, men man måste nog nästan hålla ihop färgerna och se om det funkar....Rosa funkar ju absolut att matcha med på en tjej. Eller lila....ljuslila tänker jag då, typ dimlila......