December bebis 2013
Jag var tydligen helt torr vid ett. Undrar hur morsan gjorde?
Min son var torr vid 2, 5. På egen begäran sas. Men sen blev det återfall när han kom tbx på fsk
Jag var tydligen helt torr vid ett. Undrar hur morsan gjorde?
Min son var torr vid 2, 5. På egen begäran sas. Men sen blev det återfall när han kom tbx på fsk
Men fy så jobbigt. Stoor kram till dig!
Hon bordr tagit ett till. Ett av dom måste vara ett felvärde
Hade en liten tjej här som knappt sov igår. Sen åt hon o kräktes o hade magknip inatt och bajs och fis som med gjprde ont. Tror hon spydde när hon tog i för att bajsa. Tillsist kon allt som skulle ut ut. Då tog maten slut. Gav henne lite ers vid 1. Gissa vem som sover gott nu? Och vems bröst som sprängvärker??
Måste koka min pump. Har inte använt den åå fem år.. kan nog handmjölka ifs. Gjorde ju det med Isak. Nu la jag till henne när hon sov. Tack för instinkter eller vad det är som gör bebisar amningdbara när dom sover.. hon åt lite vid 9:30 och lite senare igen. Men nu sover hon... ser sjukt ut med ett gigantiskt bröst dessutom!
Sovandes bebis idag. Tvättar pyjamasar. . Alla i tvätten. Utom ngn som inte är bra hon drsr upp benen och fastnar.. vilade en stund innan. Behövligt! Ska lägga mig tidigt om jon sover kasst inatt med. Idag fick mannen jätte smilet av henne. Det är lycka det!
Babyspyor.. imorse skulle jag pussa Elsa då kom det rejäla spyor. Huuur äckligt som helst.. igåt matkräkte hon så maken fick torka golvet, så även imorse.. hinner inte tvätta hennes pyjamasar. Nu sover hon i min säng ibara blöjan. Ser ut att trivas!
Testa en vanlig badring.
Ojoj! Tufft läge. .
Jag och Elsa har gjort premiär på shoppingcentrat idag. Wrooom igenombdet.hon sov m filt över suffletten. Livrädf för smittta. Gjorde åtbimponerande mkt pengar på kort tid. Köpte fler amningsnattlinnen spyor och mjölkläcka hinner inte tvätta. Pyjamasar t Elsa och strumpor. Och ärmlösa bodys... fick amma henne i bilen på hemvägen.. är tacksam att amningen funkar.