Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

December bebis 2013

Jag anser inte att det är fel för de som väljer att avbryta en graviditet. Men skulle aldrig själv kunna göra det bara för att det är något gel på det. Har gjort en abort för flera år sedan. Va inte något planerat och jag levde ej ihop med han jag blev gravid med.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Bryter här med allt vad som handlar om abort och kub. Hur mår ni tjejer??? Ni som har barn sedan innan, när kände ni av fosterrörelser i magen??? Jag kände av vid ca v 17.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Bryter här med allt vad som handlar om abort och kub. Hur mår ni tjejer??? Ni som har barn sedan innan, när kände ni av fosterrörelser i magen??? Jag kände av vid ca v 17.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Jag är uppblåst i magen. Är i 4+6. Det kommer nog hålla i sig ett bra tag. Fick tid för VUL den 30 april i annat landsting utam remiss. Så skönt att de är så mötesgående.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Har berätta för de närmsta arbetskamraterna jag har. Kan vara tunga lyft som jag bör undvika så de får hjälpa mig. Har ju haft 2 mf redan så jag vill bara kunna skicka ett sms om det inte skulle gå vägen och inte behöva börja förklara varför jag är sjukskriven. Även om jag skulle må illa o behöva spy så de inte behöver oroa sig för magsjuka. Min närmsta chef vet oxå om det. Det fick hon veta från dag 1.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas
    A S E Larsson skrev 2013-04-20 07:45:14 följande:
    Hej! Har bokat in ett tidigt vul på Mama Mia i Gbg i nästa vecka. Mest för att se hur långt gången jag är eftersom jag inte haft någon mens sedan MF i feb. Är det någon som har någon erfarenhet av dem? Är det någon som vet vad man kan se så tidigt? Enligt mina egna spekulationer/beräkningar så kommer jag kanske vara så tidig som 5+5, kan man se något då?

A S E Larsson skrev 2013-04-20 07:45:14 följande:
    Hej! Har bokat in ett tidigt vul på Mama Mia i Gbg i nästa vecka. Mest för att se hur långt gången jag är eftersom jag inte haft någon mens sedan MF i feb. Är det någon som har någon erfarenhet av dem? Är det någon som vet vad man kan se så tidigt? Enligt mina egna spekulationer/beräkningar så kommer jag kanske vara så tidig som 5+5, kan man se något då?

De lan ju se om det är en hinnsäck och gulsäck. Hjärtat börjar slå runt 6+0. Men har du tur så ser du hjärtat och att du är längre gånget än vad du tror
    BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Jag äter omega 3 från fritt flyt. Den ska vara godkänd för gravida, så har jag förstått. Åt det när jag väntade dottern och hon är en frisk busig tjej som precis fyllt 1 år.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Jag kommer ha ca 20 månader mellan mina om nu allt går hela vägen.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Jag personligen skulle inte dricka eller äta några light grejer. Vi vet ju inte exakt hur det påverkar oss. Så jag låter bli. Men kam äta och dricka det när jag ej är gravid. Det skadar bara mig själv om det skulle visa sig vara skadligt.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

På tisdag blir mitt vul. Så det är 6 dagar kvar. Är på 5+6 idag. Har känt att jag haft en dipp idag. Men hoppas känner mig vid bättre mod i morgon. Trött som tusan.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
Svar på tråden December bebis 2013