Nej, platsen i lägenheten va jag inte heller orolig för. Mest att jag skulle bli sittandes inne för att det skulle kännas krångligt med att dra vagnen upp och ner för 3 våningar. Med plats anpassar man sig väldigt lätt tror jag. Nu när vi har ett hus på 4 rum och kök och biyta spm är 60 kvm så vill man ha ännu större känns det som. Man är helt enkelt bekväm av sig. Men vi måste börja röja ur rummet som är tänkt till bebisen även om den inte antagligen kommer sova där den första månaden. Men är den som sin storasyster vill den sova i eget rum tidigt. Hon flyttade till eget rum då hon va 2 månader. Det bästa vi gjort för alla 3. Vi sover mycket bättre på nätterna och är mer utvilade och kan busa mer på dagarna. Har nu på morgonen tagit in dottern till mig då hon fick välling för att få mysa en stund och hon somnade om bredvid mig som hon typ aldrig gör. Så har njutit för fullt ♥ ja, dessa gråtdagar har det varit väldigt lite av denna graviditet jämfört med förra. Då fanns det verkligen ingen stoppknapp att trycka på. Räckte med att någon sa något annat än vad jag tyckte. Va så otroligt jobbigt när de dagarna infann sig. Fast ändå fascinerande hur kroppen funkar iaf med dess hormoner. Idag ska det bära av till Örebro för att gå på lek och buslandet med 2 mammor jag ej träffat förut som oxå ska ha barn i december. Dka n li spännande vad bjuder din dag på för roligheter?
Tuttiluttan skrev 2013-09-11 21:58:10 följande:
Gud va de låter mysigt, Värmlands djupa skogar! Jag bor så sydligt man kan i Sverige, eller nästan. Bor inte alls långt ifrån Sveriges sydligaste udde! Jag har en känsla av att vi inte kommer få sålt lägenheten nu heller, har försökt i omgångar men de står still tråkigt nog.. Vi har ställt in oss på att börja vår familj här, plats har vi även om det är en 2:a, är mest våningsplanet som jag hänger upp mig på, men vi får ju försöka få de att gå iaf! Jag tror inte jag kommer kunna hålla mig så länge som dig Ska iaf plocka upp sängen i helgen och börja måla den, har en vit spjälsäng som ska ha komönster på sig Har lite dille på kor! Ni får måla era mönster när ni känner för de Även om de skulle gjorts för längesen Man ska göra de när suget och tiden faller på plats! Usch för gråtdagar, har själv de emellanåt kvittar vad man tar sig an man bara fortsätter gråta.. Tur är ju iallafall att dom inte är varje dag! Låt dig själv ha känsliga dagar, de är en del av hela grejen! Även om de är extra tufft när du har en liten! Årsmodellen på denna kvinna är 84:a Och mannen är en 78:a