December bebis 2013
Kom någonting som jag tror måste vara slempropp. Ej helt genomskinlig utan mer vitaktig, blodstrimmig och seg. Lycklig! Äntligen ett tecken... Även om det inte behöver betyda så mycket. 9 dagar till BF...
Kom någonting som jag tror måste vara slempropp. Ej helt genomskinlig utan mer vitaktig, blodstrimmig och seg. Lycklig! Äntligen ett tecken... Även om det inte behöver betyda så mycket. 9 dagar till BF...
Mer slempropp under hela dagen. Känner dock inga sammandragningar alls. Lite ont i ländryggen. Kanske bara dammsugit för mycket? Svårt att veta. Borde packa klart förlossningsväskan men får hjärnsläpp så fort jag ska ta tag i det.
Plopps - Vilken goding. Blir både sugen och livrädd när jag tänker på att jag ska få en alldeles egen <3
Vattnet har gått!! Haft oregelbundna sammandragningar i natt. Strax före 5 gick vattnet. Starkare värkar nu. Tid på förlossningen 9.30. Galet spännande!!!
Kl 22.24 igår kom vår älskade rasmus. Lång jobbig förlossning men en alldeles underbar bebis. Fick nog igen för en enkel graviditet. 3215 gram och 49 cm. Äter och sover och verkar nöjd, så fin så det är inte klokt. Jag är helt slut, är kvar på förlossningen då det är fullt på bb. Uppdaterar mer när vi fått komma till bb och jag får slå på mobilen. Utlovar även bild på underverket.
Rasmus äter, sover och mår bra. Jag börjar långsamt återhämta mig. Förlossningen känns som en dimma, men jag minns mer och mer. Det fanns riktigt bra stunder också även om det var hemskt jobbigt på många sätt både för mig och bebis. Nu njuter vi för fullt av varandra och livet