December bebis 2013
E sover från mellan 18:45 och 20-07; 30 rd flera matpauser.
E sover från mellan 18:45 och 20-07; 30 rd flera matpauser.
Flera dagar. Isak längtar efter Filippa.
korvgrillning vid fint väder?
bytingen börjar m sommarkläder. Jag vill se huset!8
Elsa fnissar lite inte dådär härligt hjärtligt som brorsan gjorde. Ler m hela ansiktet.
..farligt ställe Bytingen..
Ligger era där ni lägger dom? Elda börjar snurra som en klocka. Inte långt men rör dig det gör hon.
Kul att höra! Tiden går! 6 månader.. ojoj tänk att Elsa 3 månader väger runt 6kg.. men vad är A korrigerat?
E älskar Magläge nu. Tror drt är för att hon kan förflytta sig lite då.
Jag kör med med yogamattan. Jättebra att ligga och snurra på!
Idag ska elsa få vaccin. Alltid lite hemskt det gör ju ont. Hoppas hon klarar sig från feber för imorgon vill stora killen till universeum när han är ledig. Nu vill ungen sova. Dax att gå. Långpromenad till bvc!
Nyvacci erad bebis.
idag 6180gr i tisdags 5850.tbx åå kurvan..
ang gröt till bebis (3mån) hsr ju börjat ge elsa sa bvc det är rekomendationer bara.. jag tycker ju bröstmjölken stannar nere bättre när hon får lite gröt. Inte ngt fel alls.
Jag ger mild havregröt från fyra månader. Gör en smakport med 1/2tsk rapsolja i. Hon fick 1/2 smakportion första gången. Ge dagtid första gångerna. Nu ges det på kvällen. Man ska inte ge mer än tre gröt/vällingmål någongång. Börja med lite en gång om du ska ge
Hon har fått smaka lite avocado när jag harskurit itu har jag fått lite på fingrer som hon har fått. Samma m banan.
när hon har vant sog vid gröt kpmmer jag ge lite mosad potatis. Köper nog hem.osaltat smör och mosar potatisen med blir fin konsistens. Mer pk är väl att mosa med lite bröstmjölk.