December bebis 2013
Elsa har hemska utslag. Vet inte vad dety kan tänkas bero på. Torrexem värmeutslag allergi virus? Svårt med barn o utslag
Elsa har hemska utslag. Vet inte vad dety kan tänkas bero på. Torrexem värmeutslag allergi virus? Svårt med barn o utslag
Magen mest. Glömd köpa hydrokortison på apoteket. Gah var där! Tycler dock miniderm fem ggr igår har hjälpt lite. Inte lika ilsket. Jag är folkilsk idag. E har sovit m bröstet i munnen.Tror ni hon äter nu på dagen?? Trollunge..
oftast kommer första tänderna mellan 6-8måmader men det kan ju röra på sig ändå. Och oftast är ju inte alla..
tror dom gör sådär ungarna. Smakar på händerna..
Lite runt munnen men tror det är pga dreggel o tugg på leksaker där
Kan.ju vara vad som helst. Utveckling lite vårsnor en fis på tvären.. gå på din magkänsla tror mamman ofta vet intuitivt
Ja Tack! Film en chokladkaka och ett gott rött och sen få sova 10-12h.
tror Elsa är förkyld igen.. krille sitter m henne i famnen så sover hon iaf.
Tror det är torrexem det blir värre av förkylning... ska testa kokosfett.
Skönt! Elsa sover risigt nu. Sover men vaknar massor..
kul med bra flgrp.
Ni som kör olgas bok: hurlänge har ni kört varje program? Jag körde steg ett program 1 ca 4v. Kör nu program 2 men är sugen att gå vidare.. orkar nu plankan på fötter 45sek (alla) och resterande minut på knä. Överväger att byta bara några övningar.. fortfaranfe meckigt att lämna bebisen vill eg köra cardio på gymmet.
Jag har ont i fingrarna...
man ska ju köra igång långsamt med träning pga alla dessa hormoner. Boken är bra går långsamt fram.
Min lilla helammas nästan får lite gröt på kv.. tänker börja köra ngt gymgrejs när hon blit fyra mån o kan vara i barnpassningen.
Min med..
*gäsp*
tur dom är så söta...