December bebis 2013
Novalucol använder jag mot halsbrännan, har haft det under hela grav
Novalucol använder jag mot halsbrännan, har haft det under hela grav
Ok har funkat bra för mig iaf :)
Moruri: spydde mycket i början. Min mamma är tandläkare hon sa till mig att inte borsta tänderna direkt efter man spytt utan skölj ordentligt med vatten. Använd bara mjuk tandborste och borsta extra noga nu även om det blöder och använd fluor. :)
Ni som har barn sen innan vilka blöjor rekommenderar ni att man köper hem nu som första? Märke och storlek :)
Vi har haft det tre ggr sen juni så det har dött av helt, varken jag eller min sambo är sugna på det. Gör inte så mkt vi kramas o pussas ju ändå och det är viktigare för oss än sex. Känner mig bara klumpig och obekväm, inte speciellt vacker. Och det känns helt fel när man vet att den lille e i magen helt plötsligt känner man en spark, upphetsande? Njaeeh :p
MissKaos: är det så på alla ställen i Gbg att killen får stanna och man får enkelrum?
Åk till vårdcentralen på deras öppna mottagning imorgon och prata med en läkare? Så gjorde jag hon sjukskrev mig från den dagen jag var där
Äntligengravid: jag fick heltid från fk för foglossning o jag har varken suttit i rullstol eller kryckor. (Även om jag gärna hade åkt i rullstol där ett tag ;) )
Nån som vet nån bra affär där de har bra utbud på gravidbaddräkt? Inte allt för dyr alt en man kan använda om man inte är gravid med. Känns onödigt nu när de inte e så långt kvar o lägga massa pengar men vattengympar och ska på spa på vår årsdag o jag har fått så mkt bristningar på magen :(
Fanns bara en på Ullared när jag va där o den satt förskräckligt dåligt :p vill gärna kunna prova den med i affär