Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Åhh jag måste få dela med mig. Fick lillan att somna vid 21 igår å la ner henne i nestet vid 21:30 å vet ni - hon har sovit i den till nu!! :) jag har fått sova 5.5 timmar sammanhängande!! Å de har inte hänt sen innan hon föddes! Helt galet! :)

• Förstaförsökaren26

Plopps80 - åh jag lider med dej. Min Karl åkte oxå kl 6 å kommer hem efter 21. :( Men jag har min mormor här idag ett par timmar så jag kan inte klaga!!

Åh min snutta har sovit andra natten själv nu! Jag är så glad! Från 21-5 med paus för amning kl 2 men annars så :) nu ska jag få henne att sova på dagen oxå så jag kan göra annat än att ha henne i famnen från morgon till att sambon kommer hem. Men jag ser ljuset :)

• Förstaförsökaren26

Sambon min vill ha dop så det får han ordna :)

Åh va härligt Fiafunderar att hon sov sålänge!

Jag ska sluta med socker efter helgen! Ska unna mig en klocka om jag går ner resterande gkilon till 10 april

• Förstaförsökaren26

Väldigt produktiv dag Misskaos!! :) här är jag på moln 3e natten som lillan sover 3-4 i sträck i nestet så jag får sova ensam då :) ikväll har farmor å farfar lillan ( de bor under oss) så ikväll blir det att mysa med sambon! :)

Svar på tråden December bebis 2013