Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Jag ska prova det plopps80!! Är mysigt att ha henne nära men jag blir tokig av att ha henne på mig 24/7!!

• Förstaförsökaren26

Jag provade att lägga vår skrutt på magen. Hon bara tittade på mig med en blick som typ sa " å nu vad?!?" Haha får fortsätta prova! BVC sa att hon har stark nacke men vi får se. Jag gick vid 11 mån å min sambo vid 15mån så ska bli spännande å se.

• Förstaförsökaren26

Plopps80 - Jag tror att se har svårt att förstå ibland! Å även om han inte menade nåt så är det onödigt som sagt!! Min sambo fick avlasta mig i fredags å ta lillan från 02-06 så jag fick sova å det var nyttigt tror jag. Han klagar aldrig på att jag inget gör hemma (just nu, annars brukar det vara JAG som fixar) men just att han fick se hur tufft det är art ha en bebis klistrad natten lång. Kan ju säga att han var gaaaaalet trött i lördags å sa flera ggr att han beundrar mig som orkar! Åhhh vet ni tjejer - jag ammade lillan vid 6 i morse å tänkte att jag provar att lägga henne i nestet å vem har sovit där tills nu?! Jo hon!! Är så glad har fått sova 3 timmar bredvid henne :)

• Förstaförsökaren26

Tack för alla svar om nappar! Vi har MAM 0-6 mån men hon gillar inte dem. Spottar ut direkt å BVC har gett mig rådet att försöka med napp då hon vill tutta hela tiden.

• Förstaförsökaren26

Åh ja min bebis låter mkt. Mmm Mmm mmmm låter hon å snarkar! Rör sig gör hon ibland å som sagt hon sover på mig, aldrig i säng. Med undantag för igår på morgonen!

Svar på tråden December bebis 2013