Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Fiafunderar - okej, hoppas att vikten ökar snart oxå! Man blir ju jätte orolig!!

Okej, är det fel om man bara känner press med amningen?? Minsta lilla skrik å jag ska Amma! Amma hela natten, amma hela dagen, amma amma amma amma känner jag bara!! Känner som sagt press å undrar ml mjölken verkligen räcker till när hon skriker så fort man lägger ner henne.

• Förstaförsökaren26

Ska dit imorgon å måste verkligen rådfråga henne då! Skäms över att känna så men kan inte hjälpa det! Tror att om lillan kunde sova på dagen nån timma så skulle inte nätterna kännas så jobbiga. Som sagt vaken bebis hela dag som vill ammas ofta, sover på natten med bröstet annars inte!

• Förstaförsökaren26

Var hos BVC idag å vi kom fram till att jag ska ge det en vecka till med amningen i och med att hon går upp så bra! Dock så ska mannen börja lägga henne på nätterna så jag kan då sova utan henne klistrad på mig. Tänkte höra med er om vad era BVC tanter har sagt att bebisarna ska gå upp i veckan?

• Förstaförsökaren26

Ok då var det samma som min BVC sa :) ja, så kommer vi göra! Hon på BVC trodde samma som mig att hon känner min doft å kan inte somna! Värt att prova iallafall :)

• Förstaförsökaren26

Nov13 - men fy :( bra att ni har åkt dit så ni kan få hjälp!! Tänker på er!! Styrkekramar!!

Plopps80 - visst var det du som hade haft lite sammandragsliknande/mensvärk nu såhär efter förlossningen. Har du fortf det? Har ju som jag misstänkt fått mens å de senare två dagarna har jag känt lite sammandragningar oxå. Är de vanligt!!?

Svar på tråden December bebis 2013