Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Jag tror att någon har brytit sig in o bytt unge med mig. Inte nog med att hon sovit själv de senaste nätterna ( dock ej hela) men idag så har hon även suttit i sin babysitter medan vi dammsög och Lagade mat! Nu sitter hon å sover i den å jag bara njuter av lugnet! För första gången på snart 7 veckor känner jag mig inte helt kvävd å jag kan njuta av min lilla skatt mer då jag känner mig mer utvilad ( minus deb härliga förkylningen som är på g, men vem bryr sig!! :) )

• Förstaförsökaren26

Felinne - att växa och upptäcka världen är en bra bok! Min skrutta blir oxå 7 veckor på tisdag ( född 16 dagar efter BF) å hon är helt förvandlad - sover varje natt själv, sover på dagen i sittern å inte har from ikväll börjat med napp så mina bröstvårtor får vila! Jag är i chock hon verkar så nöjd med livet! :)

• Förstaförsökaren26

Idag har vi ammat konstant från kl 7 till nu typ ( håller på i skrivande stund) kan dock inte klaga för idag är det ganska så mysigt när man tittar ut å det spöregnar. Så ut vill vi icke! :)

Hur går det för er Fiafunderar??

Va härligt Misskaos :)

• Förstaförsökaren26

Åh jag måste få dela med mig! Vi la Snuttan igår kl 23 å hon sov själv till kl 4 ville ha lite mat å sov på mog till kl 6 sen mat igen å lades sedan ner för att sova själv! Å hon vaknar nu!! Åhh jag är så nöjd 8 tinmar av sömn själv utan bebis på mig :)

• Förstaförsökaren26

Jag tycker absolut att man ska få amma offentligt är mer jag själv som gärna gör det privat! Å andra sidan har hon aldrig blivit hungrig om vi varit på stan då vi endast gått korta stunder. Skulle hon dock bli hungrig så måste jag ju sätta mig å amma!

• Förstaförsökaren26

Va härligt att det går framåt gällande sovandet! :) jag hade en liten tös som sov på mig inatt dock vid 5 så fick jag nog å la henne i hennes säng å hon sover tills hunden sååååklart börjar gny efter min sambo som åkt till jobbet så hon vaknade!! Höll på att bli tokig!!

Svar på tråden December bebis 2013